Obecność
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Polska2013.10.14 11:15 18:53
 

1%

 

Spotkanie Polaków(.eu.org) z Robertem Winnickim

 
Pierwsze wrażenie: prosty jak świeca, metr dziewięćdziesiąt. Tego w TV ani na internetowych clipach nie widać.
 
Spotkanie trwało parę godzin. Następne parę - nocne Polaków rozmowy. Mnóstwo informacji, okraszonych anegdotami. W krótkiej notce nie do przekazania. Konieczny jest wybór i zwięzłość.

Na początku przedstawiliśmy się sobie. Gość oczywiście obszerniej, szkicując swoją drogę życiową (rozwód rodziców, politologia na Uniwersytecie Wrocławskim) i aktualną sytuację (mieszka w wynajętym pokoju, utrzymuje się z wierszówek kilku periodyków).


O Młodzieży Wszechpolskiej i Ruchu Narodowym

Na scenę polityczną wchodzi nowe pokolenie, nie obarczone mentalnie PRLem. Ale jest to zarazem ostatnie pokolenie jeszcze nie ze szczętem okaleczone przez lewackie ideologie.

Jedność tworzy się w działaniu. W rozmowach - kłótnie.
Jeśli chodzi o struktury (MW, RN), przeważa rozrost organiczny. Formowanie ludzi już myślących po polsku. Poza animacją pojawiających się spontanicznie środowisk narodowych, brak postawy proaktywnej i zapędów ewangelizacyjnych. Polemika z lewactwem i postkomuną istnieje o tyle tylko, o ile to publiczna konieczność.

Dialog nie jest panaceum, nie zawsze jest skuteczny. Nie nad wszystkimi podziałami da się przerzucić mosty.

Ocieplenie wizerunku polega na tym, by nie robić głupich rzeczy oraz być konsekwentnym. Opakowywanie się w strawne pozory prowadzi donikąd.

Ruch Narodowy jest ruchem społecznym, ale o jak najbardziej politycznym charakterze. Kryteria-minimum:
  1. stosunek do Okrągłego Stołu (i jego skutków);
  2. stosunek do rewolucji lewackiej lat 60 (i jej skutków).

Z punktu widzenia doktrynalnego liberalizm jest złem. Jesteśmy wolnościowcami narodowymi, mamy własną szkołę o przedwojennych korzeniach.
Ruch Narodowy jest zróżnicowany. To spektrum organizacji, środowisk i osób, także tzw. kiboli, nie aspirujących do teoretycznego wyrafinowania. Ani moda na patriotyzm, ani różnorodność motywów i głębi poczucia narodowego nie są niczym niewłaściwym.

W naturze ludzkiej leży oportunizm. Trzeba o tym pamiętać i nie oczekiwać od ludzi zbyt wiele. Świadomość narodowa, a szczególnie wyrobienie polityczne, są elitarne. Ale wystarczy zdecydowany 1% społeczeństwa, by dzieje skierować na nowe tory.


O wyborach i Unii Europejskiej

W najbliższych latach kalendarz wyborczy jest zapełniony (wybory do Parlamentu Europejskiego, samorządowe, parlamentarne i prezydenckie). Choć decyzja o starcie Ruchu Narodowego jeszcze nie zapadła, Robert Winnicki uważa start za konieczny, i to we wszystkich wyborach. Bez tego RN straci impet.

Węgrzy biorą za swoje to, co dobre, ale historycyzm nie jest im kamieniem u nogi.
Związanych z tym jest sporo zagrożeń: "poszerzenie frontu", ryzyko demoralizacji wciągniętych na salony zawodowej polityki działaczy, konieczność zapewnienia zastępczych kadr.

Niemniej jeśli RN przyczai się i nie weźmie udziału w wyborach, kto inny wyjdzie naprzeciw społecznemu zapotrzebowaniu i zacznie mówić w imieniu RN. Dla przeciętnej osoby siła polityczna, która nie bierze udziału w wyborach, nie istnieje.

W całej Europie eurosceptycy (alias eurorealiści) startują w wyborach do Parlamentu Europejskiego.


Kościół

Życie ludzkie nie jest wartością bezwzględnie najwyższą. Ojczyzna jest ważniejsza.
Winnicki określa się jako katolik-tradycjonalista.

Niestety, Kościół przechodzi obecnie przez własne problemy. Lewackie miazmaty sięgają ołtarza. Katolickim ideałem wydaje się być już tylko nijaki "człowiek poczciwy". Trudno w tej sytuacji instytucjonalny Kościół obarczać oczekiwaniami na planie politycznym i narodowym.


Wyciek rozmów Holochera

Używanie nowoczesnych i popularnych narzędzi komunikacji jest koniecznością.

Spekulacje, że wyciek był elementem walki w ścisłym jądrze decyzyjnym RN są tylko spekulacjami. Tego rodzaju działania zbyt łatwo mogą się wyrwać spod kontroli, by je ktokolwiek ryzykował.


Polityka zagraniczna

Zachód to już tylko świetnie zorganizowane trumny.
Warunkami podmiotowości w polityce zagranicznej są: cele, wola i siła. Polska musi najpierw stać się politycznym podmiotem na arenie międzynarodowej. Tymczasem nie ma elit, a od wstąpienia do Unii i NATO wykonujemy jedynie dryf z głównym nurtem Europy. Konieczne jest sprawne państwo (w tym służby) i silna gospodarka. Niezbędna jest siła polityczna i kulturowa.

Niemcy są główną siłą sterującą Europą. To kraj, na którym należy się co do skuteczności wzorować.

Dmowski to szkoła myślenia politycznego, a nie konkretne rozwiązania.
Z całym jej skomplikowaniem i trudnościami, jedyna dla nas opcja polityki zagranicznej to Grupa Wyszehradzka. Czyli Czechy, Słowacja, Węgry, państwa bałtyckie, z czasem, być może, Ukraina i Białoruś.
Wielkim kłopotem jest Litwa, gdzie w nieszczęśliwym toku dziejów poczucie narodowe wykształciło się jako przede wszystkim opozycja do polskości.


O mediach

Media zdaniem Winnickiego ani jego, ani Ruchu Narodowego nie rozpieszczają.
Daje się we znaki "krótka ławka".
Stanowiska RN są starannie wypracowywane. Konieczna jest uważność i ostrożność.


* * *

Bezpośredniość, kultura i łatwość wysławiania się naszego Gościa były ujmujące. Ale to nie wszystko. Spod gotyckiej kruchości i intelektualnego sznytu raz po raz przebijał refleks sprężynowej stali.

W jednej z komedii absurdu Leslie Nielsen spaceruje ze swą wybranką brzegiem morza. Opowiadając o sobie zwierza się, że ma oczy swojego ojca. I sięga po nie do kieszeni.
Tropicieli Żydów czeka rozczarowanie: Robert Winnicki nie ma "semickich oczu". Przynajmniej tym razem nie wziął ich ze sobą. 

 
6950 odsłon  średnio 5 (10 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: Robert Winnicki, spotkanie, nocne Polaków rozmowy, 2013, RN, Ruch Narodowy, ruch narodowy, MW, ONR, polityka, przyszłość, patriotyzm, pokolenie, moda na patriotyzm.
Re: 1% 
Jacek, 2013.10.14 o 11:45
Dziękuję za relację
Dołączmy więc do tego 1%.
Liberalizm jest złem czyli grzechem.
Nie chciałbym na ten temat dyskutować.
Również o oczach bo to zaciemnia tylko obraz i odciąga myśl od głównego nurtu.
Ogólnie ok, oby tak dalej.
Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Marcin de Sas, 2013.10.14 o 12:20
Witam. Chciałbym podzielić się swoimi wrażeniami ze spotkania z Robertem Winnickim i blogerami. Co do treści merytorycznej to Mufti ujął ją trafnie. W zasadzie na gorąco nie mam nic do dodania. Wrażenia- bardzo pozytywne. Zmęczony długa podróżą trafiłem do ciepłych ludzi odznaczających się dużą kulturą i wiedzą. Utwierdziłem się w przekonaniu, że wszystkim nam zależy na silnej, wolnej Polsce, chociaż może mamy inne wyobrażenie jak to osiagnąć. Sam Robert W. okazał się elokwentym rozmówcą otwartym na innych patriotów. Duży nacisk kładł na wizji Ruchu Narodowego w przyszłości. Przy czym najbardziej istotne są najbliższe 10 lat ponieważ to pokolenie młodych czuje Polskość a Historia jeszcze nie jest zupełnie wyjałowiona ze szkół. Zauważyłem w Robercie pokorę i otwarcie do wszystkich, którym obrzydł ład po Okrągłym Stole. Jest to szansa na zbudowanie alternatywy a nie głosowanie wciąż na tzw. mniejsze zło. Pozdrawiam dziękując za ciepłe przyjęcie szczególnie gospodarzy :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Christophoros Scholastikos, 2013.10.14 o 13:17
Szczególne podziękowania dla Pań! Bez nich mężczyźni zawsze wypadają blado. Spotkanie w moim odczuciu powiodło się wyśmienicie. Długo i merytorycznie. To działało pokrzepiająco. Pora zdawać sobie sprawę, że wektor jest wspólny i zacząć generować siłę w tym kierunku zamiast dzielenie włosa na czworo.

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za możliwość spotkania! Chciałoby się więcej i dłużej!!!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
w.red, 2013.10.14 o 14:34
Martwi mnie ta zdecydowana postawa względem eurokołchozu i punkt widzenia przez pryzmat " chceń" i ambicji naszego wspólnego wroga. Bo jak świat światem "nigdy Niemiec nie był dla Polaka bratem". Poza tym wydaje mi się, że interesy każdej tych stron są przeciwstawne i nie do pogodzenia. Zatem wmawianie ludziom, że dobro ich i ich następców jest kłamstwem. Co widać po przykładzie wyłudzonej podstępem "akcesji" co zaowocowało Lesboną i jej następstwami. Trudno bowiem twierdzić że zrzeczenie się suwerenności i niepodległości jest dla przyszłości kraju korzystne. To raczej pęd do stołków w Brukselce i związanych z tym apanaży. Eaptownie więc ludzi RN jest nie na miejscu (co najmniej). Chyba , że mówiac "naród" ma się na mysli next Rzeszę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Piotr Świtecki, 2013.10.14 o 15:33
W.Redzie, czy mógłbyś dosłowniej i jaśniej? Zachodzi niezrozumienie...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1%   
Lona, 2013.10.14 o 15:45
w.red
Szkoda, że nie mogłeś być na spotkaniu i usłyszeć bezpośrednio tego wszystkiego co obecne na spotkaniu osoby próbują zrelacjonować. . Język pisany jest dość ubogim sposobem komunikacji i łatwo tu o nieporozumienia.
Zapewniam Cię, że nie było tam mowy o brataniu się z Niemcami. Winnicki jest zdania (które osobiście podzielam)że skoro Niemcom udało się osiągnąć sukces gospodarczy to powinniśmy się przyjrzeć jak to zrobili i pójść ta sama drogą aby mieć podobne efekty. Jak się uczyć to chyba od najlepszych, oczywiście uwzględniając nasze polskie warunki. Od tego mamy naszą polska szkołę ekonomi.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Christophoros Scholastikos, 2013.10.14 o 15:55
Winnicki chce uczyć się od najlepszych (najskuteczniejszych). Podbieranie im techniki i tak nas stawi w kontr pozycji do nich samych (Niemców) więc w tym zakresie zaszło nieporozumienie. Szkoda, że nie mogłeś usłyszeć odpowiedzi dlaczego RN idzie do eurowyborów. Padł tuzin przekonujących argumentów. Nas to przekonało, a łatwymi rozmówcami nie jesteśmy.
Serdeczności!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Piotr Świtecki, 2013.10.14 o 16:00
Pozwolę sobie na głos odrębny - mnie nie przekonało, a przynajmniej muszę jeszcze nad tym pomyśleć.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Christophoros Scholastikos, 2013.10.14 o 23:15
Przepraszam! Batalia odbyła się w moim mózgu. Pomieszałem to co było na spotkaniu z tymi głosami, które słyszę ;).
Jeszcze do niedawna byłem na nie patrząc na słabość sił własnych. Teraz stoję na stanowisku, że nie ma wyjścia tylko koniecznie trzeba... Ultra upraszczając batalię jaka odbyła się pomiędzy moimi uszami.
Nie wypowiadałem się w imieniu wszystkich, a i co ważne, przed samym RN debata w tym temacie. My poznaliśmy tylko zdanie jednego z liderów.
Kłaniam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1%   
Lona, 2013.10.14 o 23:29
Christo
Może gwoli uściślenia aby nie było nieporozumień.
Prosiłam o nie używanie liczby mnogiej pod peanami bo ja ich w sensie ogólnym nie podzielam. Mogę jedynie podpisywać się pod konkretnymi tematami. I tu w temacie UE akurat podzielam pogląd Winnickiego.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Christophoros Scholastikos, 2013.10.14 o 23:35
Mam prawo wypowiadać się za siebie, aż i tylko za siebie :).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1%   
Lona, 2013.10.14 o 16:07
Składam mały protest co do używania liczby mnogiej ;)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Christophoros Scholastikos, 2013.10.14 o 23:17
Rozpatrzony pozytywnie! Przepraszam :).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Paweł Tonderski, 2013.10.14 o 16:25
Jeżeli będzie to 50% to ja się z tym zgadzam i będę to popierał...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Adam39, 2013.10.14 o 17:29
Ja również.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
w.red, 2013.10.14 o 17:47
I ja żałuję. Ale z pewnymi rzeczami trzeba się niekiedy pogodzić. Zwłaszcza gdy jest od nas niezależne. "..Podbieranie im techniki i tak nas stawi w kontr pozycji do nich.."
No niekoniecznie tak ka moż być, zwłaszcza że nie słyszałem o nowym "planie Marschalla" dla Polski . A o importowanie know - how z wielu względów może skończyć się katastrofalnie. Powtórkę z prywatyzacji guru "balcerka" uważam za zbędną. to kosztowało nas zbyt wiele. Trzeba też zauważyć, że Niemcy nie myślą nas tuczyć. I budować nam ładu ekonomicznego przyczyniając sie do ekonomicznego wzrostu. Dla nas propozycja będzie jedna, tak jak do tej pory "arabait czyni wolnym" pod warunkiem że sami będziemy dbać o to by po raz kolejny nas nikt nie wyrolował (co zresztą sami namiętnie czynią). Choć nawet oni bywają rolowani przez inne silniejsze grupy. Ne widzę zatem powodów by współtworzyć Wielką Rzeszę.
Proszę podajcie mi choć jeden powód dlaczego ?. I to nie opierający się o złudne założenia lecz faktyczne możliwosci . I nie oszukujmy się sytuacja społeczno gospodarcza i polityczna jest diametralnie inna dziś niż w Niemczech wówczas. To nie jest żadnym dla nas żadnym argumentem. Powiem więcej dziś jesteśmy daleko "głębiej i dalej" niż po II Światowej i odbudowanie tego stanu będzie kosztować na dużo więcej, a i tak bez przewidywalnego sukcesu. Wszyscy WON ! I to jest podstawa do uzyskania normalności.Najpierw trzeba pozbyć się złodziei i oszustów
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Piotr Świtecki, 2013.10.14 o 19:29
Szkoda W.Redzie, że na spotkaniu nie byłeś, bo byś podrążył. Chyba rzeczywiście byłoby co, w tym temacie niemieckim.
Pozdrawiam!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Marek Stefan Szmidt, 2013.10.14 o 20:34
Szanowny Panie,
Konserwatysta, który jest ewolucjonistą, nie może nie przyznać Panu wielu racji
:-)
pozdrawiam serdecznie
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Malawanda, 2013.10.29 o 17:18
Christo, wszystko się dzieje jakby w przyśpieszonym tempie :) Trochę więc późno odzywam się, żeby powiedzieć Ci, jak bardzo się ucieszyłam Twoim uznaniem dla nas - kobitek, niewiast, wreszcie jak piszesz - Pań. Naprawdę uważasz,że nasz udział zaznaczył się jakoś? TO NIE KOKIETERIA, tylko wywiad społeczno-polityczny ;-) Zatem, kontynuując - uważasz, że spotkanie wypadło lepiej przez udział kobiet? Tak chyba jet tylko w pokojowych czasach. we wojnę sami mężczyźni decydują o całokształcie. Kobiety są potrzebne w domu, ... ,po powrocie z działań:-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Christophoros Scholastikos, 2013.10.30 o 21:15
No ależ po powrocie z działań jak najbardziej, przyznaję ale i bez powrotu też również zupełnie mocno.
No nie była to faktycznie kokieteria. Bez Was, bez tego miejsca, bez tych pyszności, bez zapachu kobiecości była by tylko sucha i twarda rozmowa. Z pewnością mniej bogata w treści wypowiadane na skutek atmosfery.
No zawsze jest kłopot dziękować i chwalić by nie być posądzonym o jakieś podlizyzusostwo albo jeszcze co gorsza, że interes jakiś mam człek do utargania. Jednak od dawna tą stroną polskiej duszy się wybitnie nie przejmuję i szczerze otwarcie, jak tym razem, dziękuję!
Serdeczności
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Marek Stefan Szmidt, 2013.10.14 o 18:40
Szanowny Autorze powyższej relacji,

nie spełniły się obawy Konserwatysty i Pan Winnicki okazał się Osobą poważną.

Z relacji Pańskiej wynika, iż RN zna Swoje korzenie - dla Konserwatysty oczywiste - lecz nie dla wymienionych w tekście "kiboli", których nie brak też na Polacy.eu.org, kompletnie nie rozumiejących celów Narodowej Demokracji, a uważających Ją za partię, wyłonioną i reprezentującą interesy uwłaszczonego, dekretami zaborców, włościaństwa (że to tak ładnie i koncyliacyjne nazwę autorów i beneficjentów owej grabieży :-)

Pozytywnie odbieram też dążenie do elitarności, wyrażone kwotą 1%, lecz – od razu muszę zapał poniektórych Osób ostudzić – do elit nie zgłasza się akcesu werbalnego, a zwłaszcza już anonimowo.

Reasumując, wrażenie, jakie Pan Winnicki wywołał na spotkaniu u Osób tam obecnych, skłania Konserwatystę do dalszego wspierania RN, na Jego długiej, organicznej drodze ku Normalności.

Pozdrawiam Pana jak najserdeczniej
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Marcin de Sas, 2013.10.14 o 19:50
Trzeba być dobrej myśli. Podpatruję ruchy narodowe z pewną ostrożnością a jednakże powróciłem z Warszawy w dobrym humorze, Rodzi się na naszych oczach historia i to od takich osób jak Winnicki dużo zależy. Pomimo potencjalnego braku możliwości na zwycięstwo. Czekając na idealną chwilę, idealnego interpretatora naszych pragnień można dużo przespać.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Marek Stefan Szmidt, 2013.10.14 o 20:32
Szanowny Panie Marcinie,
ostrożność jest podstawową cecha polityka konserwatywnego, lecz należny powiedzieć otwarcie, iż Konserwatyzm "jest skazany" na koalicję z liczniejszym Partnerem, jeżeli przemiany mają się odbyć drogą ewolucyjną, czyli "za szerszym porozumieniem", a nie konfrontacją siłową.
Pozdrawiam Pana serdecznie
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Zenon Jaszczuk, 2013.10.14 o 20:37
Mufti.
Ciekawy jestem jak oni widzą wygrane wybory. Bo ja osobiście zakładam, że od IIwś nie było uczciwych wyborów w Polsce. Jak oni widzą rządzenie jeśli dyrektywy przychodząod żydostwa amerykańskiego, izraelskiego czy obecnie od BendB zalegalizowane w Polsce przez Kaczyńskich.
Zakładam, że ten ruch jest Polski. A jeśli tak w obecnej chwili jest bez jakichkolwiek szans.
Chyba pamiętamy jak Kaczyńsxcy byli wzywani do Izraela i USA po dyrektywy żydowskie. To wtedy zosłały zniszczone LPR i Samoobrona jako zbyt polskie. A nawet PiS mając wszystko sam się rozwiązał. Przekazując rządy PO czyli byłej UW. Obawiam się, że obecnie mogą zarządzać Polską tylko PO i PiS. Oczywiście w te tzw partie wpisuje się palikociarnia czy komuniści. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Jacek, 2013.10.14 o 22:57
Zenek, właśnie, jak my (oni to my) widzimy wygrane wybory?
Już teraz , działając w ramach "obowiązującego prawa", powinniśmy zastanowić się jak dostać się na listy i jak przypilnować wybory.
Mam na myśli pokojowe przejęcie sterów.
Będzie to jedno z największych wyzwań opozycji(tej niefarbowanej)
A więc zastanówmy się jak to zrobić.
Jest pole do popisu dla każdego.
Wszelkie propozycje mile widziane.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Piotr Świtecki, 2013.10.14 o 23:02
O, to jest głos osoby przytomnej i konkretnej! Brawo, panie Jacku!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1%   
Lona, 2013.10.14 o 23:07
Więcej tak myślących osób a zwycięstwo nasze.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Zenon Jaszczuk, 2013.10.15 o 03:39
Jacek.
Moim zdaniem, nie ma czegoś takiego jak pokojowe przejęcie władzy. Raz zdobytej władzy nigdy nie oddamy. Jak sam piszesz w ramach "..... prawa". Chyba widzisz, że obecnie nie obowiązuje prawo nawet przez nich napisane. Jest o tym codziennie na portalach. A więc jak przejąć władzę od okupantów w ramach całkowitego bezprawia. Jak wiesz oni zawsze zinterpretują prawo tak jak im pasuje. A więc nie widzę rozwiązania zgodnego z takim "prawem". Smutne, ale prawdziwe. Wiem, wiem. Mufti powie, że sieję, że gderam, że... A ja tylko widzę co jest realizowane. Jeśli ktoś to widzi inaczej, jego sprawa. Pozdrawiam
Ps. Możemy napisać skargę do Stalina:-))) O przepraszam dzisiaj do Strasburga. Nawet nie wiem jak się nazywa dzisiejszy Stalin strasburski :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Jacek, 2013.10.15 o 07:46
Na razie odrzucam rozwiązania siłowe, jeśli jest taka mozliwość.
Teoretycznie armia z pochodu mogłaby przpilnować wybory.
Ilościowo by się zgadzało.
Ale tak nie można liczyć.
Jest to zpewnością wielkie zadanie organizacyjne, finasowe i szkoleniowe.
Trzeba działać już dziś i mierzyć siły na zamiary.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Zenon Jaszczuk, 2013.10.15 o 10:00
Jacek.
Jak widzisz już dzisiaj nazywają nas faszystami. I to kto? A no właśnie żydokomunofaszyści!!! A jak są faszyści to zawsze można ich(nas) aresztować. Dowody zawsze znajdą(dajcie mi człowieka....) Ja w zasadzie zawsze pisałem, aby uczyć się od wroga. Tylko my mamy o wiele gorzej bo nie mamy za sobą nikogo, ani jednej instytucji państwowej. Już nie wspomnę o tzw demokracjach zachodnich. Pisałem nie tak dawno wiersz jakiegoś internauty - Pod oknami europy ciągną zwłoki Polski.....
Moim zdaniem wszystko jest zaplanowane i na naszych oczach realizowane. Zbliża się wolny wykup ziemi dla niemców a na reszcie judeopolonia. Te tzw bramki szybkości budowane w całej Polsce na drogach (naszpikowane elektroniką) to po co??? Jak sądzisz. Pisałem i o tym. Moim zdaniem wcale tutaj nie chodzi o szybkośc przejazdu danego odcinka. To jest poprostu budowa obozu zagłady dla resztki tubylców. Pole doświadczalne to ZSRR gdzie na wszystkich skrzyżowaniach były (zapewne i są) tzw gaie, posterunki milicji.A szkoda pisać - wiesz jak jest. Jak czytam czasami, że to robota na pokolenia...... tylko już nas Polaków nie będzie. Narazie likwidacja nas idze pełną parą. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Marcin de Sas, 2013.10.15 o 08:26
Tutaj w dużej mierze zgadzam się z Zenkiem. Ciężko będzie wprowadzić nową siłę, nową jakość do życia politycznego. Prawo sprzyja silniejszym. Widać to było na przykładzie referendum o odwołanie G-W i te hasła premiera o pozostaniu w domu. NIe mam na to dowodów, ale podobno warszawscy urzędnicy mieli mieć nieprzyjemności głosując przeciw tej babie. Należy mieć tylko nadzieję, że społeczeństwo zaczyna się budzić ze snu o tej pseudo demokracji.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Zenon Jaszczuk, 2013.10.15 o 10:16
Marcin de Sas.
Trudno mi pisać, że masz rację, bo tym samym popieram własne zdanie. Jednak zgadzam się z Tobą całkowicie. To nic, że ja jestem tak zwanym spikowcem - i nie patrzę na teorię spiskową dziejów tylko na praktykę. A jaka jest praktyka to wszyscy powinni widzieć.
Oczywiście to tzw referendum to jeszcze jedna hucpa.Czytałem wcześniej gdzieś w sieci, że jak HGW przegra to Tusk będzie musiał abdykować. A więc widzimy o co była gra. Dlatego ja widzę kto musiał wygrać!!! Już tam zaufani ludzie KGW liczyli głosy. Pominę tą śmieszną - polityczną Komisję wyborczą itd. Wszyscy psioczą na Warszawiaków, że nie poszli głosować - a kto to wie ilu poszło??? Dla mnie wystarczy ta wiedza i wynik podany - HGW i Tusk przegrali prawie w stu procentach. No, ale radość z takiego wyniku to całkowity brak HONORU. I tutaj wszystko się zgadza. Przecież ci ludzie nie mają honoru nawet za paznokciem.
To wszystko nic. Najważniejsze, że cały Knest przyjeżdza do Auschwitz na obrady. Będą walczyć z antysemityzmem - oby już nigdy więcej. Następna hucpa. Bo wynika z tego, że Knesejm nie zna historii. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Adam39, 2013.10.15 o 10:17
Zenek, moim zdaniem aby przejąć władzę, trzeba mieć siłę. I Polacy powinni się łączyć w organizacje z polskim sposobem myślenia i uczyć się dobrego rządzenia. I nie słuchać "podpowiadaczy" podobnych nijakiemu vel'owi, ponieważ ci mali w gruncie rzeczy ludzie mają własne cele, na pewno nie zgodne z dobrem Rzeczypospolitej, a szczególnie z akcentem na pospolitej. Jak będziemy silni i będzie nas wystarczająco dużo ludzi zdecydowanych na odsunięcie tych przebierańców od władzy, wtedy można będzie podjąć odpowiednie kroki celem jej przejęcia czy zdobycia, w zależności od uwarunkowań. Ale to wszystko wymaga pracy od podstaw i niestety czasu..
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Zenon Jaszczuk, 2013.10.15 o 10:26
Adam39.
Moim zdaniem ( niech dla przykładu będzie Winnicki)powinni wszyscy wyruszyć w całą Polskę. Oszuści komunistyczni co tydzień robili zebrania, spotkania nawet we wszystkich większych wsiach. Jeszcze raz - uczyć się od wroga. Bo to, że jest jakiś Winnicki to za mało. Tutaj musi być jeden za wszystkich - wszyscy za jednago. Wszyscy składają przysięgę (warunki mamy wojenne) kto się zeszmaci, natychmiast własny sąd "polowy". Myślę, że ludzie są, tylko trzeba ich zorganizować i dać konkretne zadania do wykonania. Działać a nie gadać. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Marek Stefan Szmidt, 2013.10.15 o 10:29
Drogi Zenonie,
wcale nie gderasz, tylko prawisz, jak jest.
Od siebie dodam, iż system komputerowy liczenia głosów dostarczył były cinkciarz Rysio K., teraz straszny prominent.
Także obsada PKW jawnymi ubolami nie rokuje uczciwych wyborów.

Rozwiązanie 100% soft odpada...

pozdrawiam po gospodarsku
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Zenon Jaszczuk, 2013.10.15 o 10:34
Marek Stefan Szmidt.
Pisałem własnie o tym PKW Marcinowi de Sas. Przyznaję Ci rację - gdzieś, kidyś czytałem o tych ubekach. A więc nie widzę tutaj ani jednej uczciwej instytucji. Wszyscy byli za tym, aby referendum poniosło klęskę. I tak się stało. Bo podobno jak się czegoś bardzo chce.... :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Jacek, 2013.10.15 o 13:13
Tak sobie myślę, w chwili refleksji... do czego nam to przyszło w tym 21 wieku.
Użerać się z jakimś pomiotem szatańskim, który nam staje zawsze na przekór, nam biednym ludziom , chcącym już nie mówię bogato ,ale skromnie żyć, cieszyć się rodziną, życiem, pracą.
Komuś to nie pasuje, mamy jeszcze i tak za dużo.
Z wolnością cofają nas do średniowiecza.
Musimy powstać ,wziąć się do pracy.
Innego wyjścia nie ma.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Zenon Jaszczuk, 2013.10.15 o 15:45
Jacek.
Też tak myślę, jak to możliwe w XXI wieku. Widocznie wiek jest bez znaczenia. A zawsze myślałem, że każde następne pokolenie jest mądrzejsze. Mądrzejsze jest napewno. Jednak odwieczny wróg Polski też jest mądrzejszy i stosuje nowe metody zniszczenia. Tylko czy nasza obecna mądrość nie jest głupsza od poprzednich pokoleń? Wydaje się, że jest tyle ludzi a o prawdziwego Polaka jest trudno. Aż nie chcę wierzyć, że w "czterdziesto" milionowym narodzie nie ma nikogo kto zająłby się tą sprawą. Takie są jednak fakty. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Piotr Świtecki, 2013.10.15 o 18:34
Zenon.
Miałeś Bydzia, Prawdziwego Polaka i to Z Rodowodem. Działajcie :)

Ale jest takie przysłowie: lepiej z mądrym zgubić, jak z głupim znaleźć.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Zenon Jaszczuk, 2013.10.15 o 19:01
Mufti.
Ja wiem, że "mam" Ciebie i wiem, że zmian już nie dożyję. :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1%   
Lona, 2013.10.15 o 15:52
Panie Jacku,
z pomiotem szatańskim będziemy się użerać do dnia Paruzji.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Paweł Tonderski, 2013.10.16 o 11:47
Panie Marku, moim zdaniem tutaj nie chodzi o to, żeby spośród narodu wyłonić 1 procent sekciarzy, którzy będą pracowali po sekciarsku w ukryciu, aby tym postępowaniem wynieść siebie na szczyt piramidy władzy nad naszą Ojczyzną, w porozumieniu z innymi sekciarzami z innych krajów. :))

Nam o to chodzi, żeby spośród całego narodu wyłonić 1 procent Polaków gotowych na poświęcenia, pracę i lojalność wobec swojego narodu i Ojczyzny, 1 procent Polaków aktywnych, zaangażowanych politycznie i propaństwowo, 1 procent który poruszy resztę Polaków do działania, tak aby w efekcie tego wyzwolić nasze państwo i Naród.

Nie mogę z panem się zgodzić w kwestii, że przedwojenny polski ruch narodowy tworzył sektę, utajnioną sektę, ponieważ do przedwojennego ruchu narodowego należało 250-350 tysięcy ludzi Polaków z różnych środowisk społecznych, również polscy chłopi. To właśnie działacze narodowi w przedwojennej Polsce zaktywizowali polskie chłopstwo i polskich robotników, tak aby nie doprowadzać do konfliktów klasowych pomiędzy różnymi warstwami społecznymi, ponieważ to właśnie konflikty klasowe doprowadziły Polskę do zaborów i utraty suwerenności państwowej.

Odtwarzanie polskich elit, to nie działanie w masońskiej sekcie. Natomiast to nie wina Stronnictwa Narodowego, że swoją działalność polityczną w przedwojennej Polsce po przewrocie majowym musiał sprowadzić do podziemia i do działania w konspiracji.

Ale o tym chyba pana wie.

Konstytucja 3 maja nie uwłaszczyła polski chłopów, II Rzeczypospolita do takiego uwłaszczenia polskich chłopów również nie doprowadziła, i pan o tym powinien wiedzieć najlepiej, jako człowiek wywodzący się z polskiego ziemiaństwa. :)))

Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: 1% 
Marek Stefan Szmidt, 2013.10.16 o 12:01
Szanowny Panie Pawle,
budowanie Elit to nie sekciarstwo, podobnie status przedwojennej ND - wkradło się tutaj drobne nieporozumienie, jeżeli z Mojej winy, to przepraszam.

Konstytucja 3. Maja nie uwłaszczyła Chłopów, gdyż została zniszczona przez wojska rosyjskie. Natomiast zaleciła sprzedać królewszczyzny i uwolnić w nich Włościan.

Późniejsze dekrety okupantów, z sowieckim włącznie są nielegalne - stąd postulat Myśli konserwatywnej o wyłonieniu Sejmu Konstytucyjnego i Ustawodawczego, które zalegalizują posiadanie gruntów.

Konserwatysta nie pragnie - wbrew pewnym pozorom - powrotu stosunków dziedzic/chłop pańszczyźniany, gdyż są one amoralne i niezgodne z etyką Cywilizacji Łacińskiej, przekładając nad nie stosunki pomiędzy Obywatelami.

Niektórym Obywatelom (a zwłaszcza tym, którym woda sodowa uderzyła do głów próżnych), wypada jednak - niestety - czasami przypomnieć "skąd im wyrastają nogi", co Konserwatysta czyni bez zbytnich skrupułów :-)

Reasumując: Konserwatysta nie uznaje marksistowskiego podziału na klasy społeczne, stosując podział republikański na Obywateli, o równych Prawach obywatelskich, jednocześnie zdając Sobie sprawę z faktu istnienia patologii.

Pozdrawiam Pana jak najserdeczniej
MStS

PS. najwyższą formą republikanizmu, jest Monarchia konstytucyjna :-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Szanowni 
Piotr Świtecki, 2013.10.15 o 23:09
Szanowni Państwo, Koleżanki i Koledzy,
No, ja rozumiem, że jelonek Mufti się spełnił jako sekretarz, ale przecież nie byłem na tym spotkaniu sam! Różne oczy, różne głowy, różne doświadczenia, różne serca - zechciejcie się sobą podzielić!
Pozdrawiam :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Szanowni 
Christophoros Scholastikos, 2013.10.15 o 23:12
Kolego drogi i szanowny publicznie przyrzekam dać zadość Twojej słusznej uwadze. Jeszcze sekundę i skrobnę. Jednak niech moje literki nie zwolnią innych z tego samego :).
Kłaniam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Szanowni 
Adam39, 2013.10.16 o 02:17
Christo, w pewnej prywatnej rozmowie internetowej o moim odczuciu ze spotkania z Robertem Winnickim przytoczyłem to co w gorącej i bardzo skrótowej relacji Zenkowi napisałem:
My starzy mamy jakby trochę inne spojrzenie na politykę - mając na uwadze przede wszystkim swoje zdanie, wcale nie twierdzę że jedynie słuszne. I dalej - Jestem jednak daleko od bezpośredniego udziału w polityce i pewne rzeczy nie są mi znane. Robert Winnicki jest młodym, pracowitym i inteligentnym politykiem, dobrym mówcą, potrafi szybko kojarzyć i celnie ripostować. Mam duże uznanie dla jego pracy. Jego działania będę oczywiście obserwował, by z pewnej perspektywy czasowej ocenić.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
Kłamstwo powinno się zwalczać prawdą, a nie pałką policyjną.

login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Niemcy. „Za duże dla Europy, za małe dla [...]
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Niemcy. „Za duże dla Europy, za małe dla [...]
GPS → Piotr Świtecki
Re: Czy Polacy.eu.org to portal antysemicki?
Piotr Świtecki → Swiatowid
Re: Czy Polacy.eu.org to portal antysemicki?
Swiatowid → Piotr Świtecki
Re: Rosja: zacieśnianie kontroli nad niezależnymi [...]
Swiatowid → MatiRani
Re: Rosja: zacieśnianie kontroli nad niezależnymi [...]
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Kompleksy "Made in Poland"
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Piotr Świtecki → Marek Stefan Szmidt
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Piotr Świtecki → Marek Stefan Szmidt
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
Dedykacja
Piotr Świtecki
Re: Trzy dni w Polin
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
Re: Dziady
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
więcej…