Obecność
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Polska2011.04.05 11:44 12:21

G-RAŚ żle się bawicie Polską.

 

RAŚ - czy napewno temat zastępczy?!

 
Piąta kolumna osadzona w Polsce przez międzynarodówkę, przystępuje (po likwidacji przemysłu, handlu, wszystkiego co Polskie) do rozbiorów naszej Ojczyzny.
 
Ponieważ kolega Mufti zawsze mnie prostuje jako czarnowidza i marudę. Za to, że widzę świat, Polskę inaczej. Zastanawiałem się jak mu dotrzymać kroku i być pięknym młodym i bogatym. Czyli zacząć wszystko i wszystkich chwalić, bo jak raz o mnie starego, tutaj najmniej chodzi. Chce właśnie spróbować, ale jest to cholernie trudne dla Polaka mieszkającego tu i teraz. Trudne tym bardziej, jeśli się nie ogląda tych żydowskich wspaniałości telewizyjnych i nie należy do żadnej żydowskiej partii. Nic Mufti nie pisał, ale widocznie należy lub jest cichym zwolennikiem partii żydokomunofaszystowskiej podzielonej na odłamy czy sekcjie dla "radości" ludności tubylczej.
Oni chwalą wszystko od ponad dwudziestu lat, oprócz oczywiscie Polaków, których się morduje od setek lat.
Bo to wiadomo karły reakcji, ciemnogród, zaścianek, mohery, antysemity - tutaj jest cały repertuar żydowski którego nie jestem w stanie wyliczyć.
Co innego tzw działacze partyjni przywiezieni na czołgach sovieckich czy niemieckich do Polski. Całe "szczęście", że to bydło nie wyjechało, tylko zostało, upiększać, ulepszać nam naszą Ojczyznę. Działalność "piękną" tego jasnogrodu powinni widzieć wszyscy, bez wyjątku.
A więc chwalmy tych bandytów, bo ostatnio straszą, że wstrzymają turystykę do Polski.
Wieżycie panstwo w to, że przestaną przyjeżdzać do Polski???
A kto "kupi" ostatni zakład pracy???
A kto będzie prezydentem???
A kto bedzie premierem??? A kto będzie posłem, senatorem???
A kto tak wspaniale będzie doradzał???
Przecież nie jesteście samobójcami i nie chcecie z głodu poumierać. Wy wiecie, że to Polska was żywi, że to Polska choduje tego raka na własnym ciele.
A więc panowie żydowie, strachy na Lachy. Musicie doić do ostatniej kropli krwi!!!
Nie myślcie, że jestem taki durny i już sie ucieszyłem z waszej tutaj nie obecności "turystycznej". Przecież ja wiem, że to wy jesteście bajkopisarzami, a więc i bajkomówcami. Ja wiem, że wasze słowa maja taką samą wartość jak śmierdzące zabawki Wojewódzkego na stoliku telewizyjnym.
A więc nie martwcie się państwo, proszę się nie smucić, pchły swego żywiciela same nigdy nie opuszczają.

Od kilku dni w sieci, zapewne we wszystkich przekaziorach żydowskich, krąży złowrogi RAŚ. Dla jednych szok, dla innych to tylko temat zastępczy.
Temat zastępczy bo właśnie kasa pusta, a resztki przemysłu właśnie "przejmują" turyści światowi. I te cholerne "wybory" coraz bliżej.
Czy w normalnym państwie kilku przygłupów opłacanych przez wrogów może podzielić oderwać terytorium od państwa. Oni (i nie mam tutaj na myśli ludzi ze Śląska) chcą, robią z ludzi durni, ogłaszając się narodem. Mało tego, oni mają durni za kumpli u władzy, bo ci durnie wpisują pytanie - czy jestes narodowości Śląskiej (żydokomunofaszyści działają razem)
Bo czy bez wrogów Polski osadzonych na wszystkich szczeblach, takie szopki były by możliwe?
Tutaj znow sie cieszę bardzo (specjalnie dla Muftiego), że w ostatnich dniach mamy tylu odkrywców RAŚu. Oni odkrywaja, że Polska może być podzielona, rozszarpana na kawałki, na landy.
Ja tez powinienem napisac- szok!!! Musze sie jednak cieszyć naprawdę, z tych odkrywców. Że póżno? To nic!
Widocznie niektórym potrzeba na to dwadzieścia lat!!!
Po dwudziestu latach oglądania żydowskiej telewizji, takie odkrycie to naprawdę cud!!! Ale oni i tak was wyśmieją i jeszcze bedziecie się wstydzić tego odkrycia. Bo to będzie temat ciemnogrodu, na salunach to obciach.
Taki ciemnogród jak ja, taki chłop ze wsi, wiem o tym "odkryciu" już ponad dwadzieścia lat. I "nie" rozumiem tego wrzasku "inteligencji".
Dwadzieścia lat temu pisał nasz wspaniały pisarz pan Henryk Pająk w ksiązce "Piąty rozbiór Polski 1990-2000". Pisze o informacji przekazanej przez Polaka z USA Olszewskiemu. Panie Janie Olszewski, czy najlepszym człowiekiem do Polskiej polityki będzie ściągany przez pana Radek Sikorski (dopiero potem stał sie Radosławem - oni to lubią). Radek Sikorski pisze w prasie amerykańskiej, że trzeba odłączyc Śląsk od Polski, bedzie łatwiej Polske "reformować". Co miał mason Olszewski odpowiedzieć, że wie kto to jest Radek, pewnie że wie.
Czyli o tym wiem tylko ja, Olszewski, Pająk???
Nikt tego nie wie z dziennikarzy, blogerów, polityków??? Dopiero teraz???.
Nikt nie wiedział z jasnogrodu kim jest i że to wychowanek antypolskich Wolfowitzów. Oni dobrze wiedzą, dlatego Radek bryluje po salunach do dzisiaj. To on moze bedzie w Polsce gasił światło jako ostatni-pierwszy.
To może nic o tym nie wie, następny "noworodek" Tusk???
Dla którego Polskość to nie normalność. I to on robi rekordy swiata w żydowskich przekaziorach pod względem "poparcia"
Ja bym nie traktował tego jako temat zastępczy dla Polski, tylko podstawowy. Pomijając wszystkie tragedie które nam wprowadzaja rownocześnie.
Gdzie byli ci medrcy, odkrywcy jak Koll głosił do Niemców, bądzcie ciszej, ja wam podam Polskę na tacy!!!
Czy wszyscy już poślepli i pogłuchli????
Jak to jest możliwe, aby rozrywac Polskę???
Przecież ci wrogowie rządzący działają razem z RAŚiem, to jest ta sama piąta kolumna.
Czy to jest za mało aby wysłać piątą kolumnę na księżyc raz na zawsze. Zaraz, zaraz, przecież mamy wymiar sprawiedliwości, ministerstwo spraw wewnętrznych, ministerstwo obrony narodowej (narodowej - to chyba dla śmiechu???),a ile mamy wywiadów. Nie dziwi to państwa, że reakcji zerooooo. Chyba nie trzeba pytac kim oni są wszyscy???
Chyba nie trzeba pytać, kto pozwolił na zadanie pytania o "narodowość śląską"
Tym sposobem, dzieki zachetom Muftiego napisałem kilka wesołych słów. 
 
Proszę o komenty na temat. 

 
8929 odsłon  średnio 5 (4 głosy)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Tagi: RAŚ, V kolumna, Tusk, PO, Sikorski, Olszewski, Polska, żydzi.partie, MSW, MSZ, MON, Wywiad.
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską.   
Mik, 2011.04.05 o 12:11
Zeniu
Do tego nalezy dopisac,ze takich zadowolonych z zycia jest,zaluzmy 200 tysiecy.Oni maja biznes stworzony na bazie tych prywatyzacji inaczej kradziezy,ale to nie wszystko,bo te dwiescie tysiecy glosujacych na POtworow,daje 46% wszystkich glosujacych.Nawolywanie do bojkotu wyborow jest malo powaznym.Wszyscy musza uczestniczyc w celu wyeleminowania POtworow i tych dodatkowych stworow,ktore dziela spoleczenstwo,bo te dwiescie tysiecy,to juz kooperacja POtworow,ktore maja jeden wspolny glos o ktorym tak "wesolo" opisales,a wystarcza do wygrania wszystkiego w sposob demokratyczny.Pozdrawiam z emigracji,musze isc i umyc dupe dla swego chlebodawcy,co i tutaj na witrynie jest tematem dotyczacym polskosci.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 12:30
Miki. Witaj.
Troche sie wkurzyłem na Muftiego za te "moje" marudzenie. Więc napisałem wesoły artykuł. No chyba, że Mufti się nie pozna na mojej radości. Jednak to już nie moja wina, że jednamu sie podoba Zośka innemu cześci rowerowe. Miki nie wiem jaki to jest stan (naukowo tłumacząc) wiem , że nic już nie wiem. Oni i tak sie "wybiorą" bo Polska nie może byc wolna. Pisałem, że tutaj potrzebne są radykalne zmiany. Nikt kto pochodzi od okrągłego mebla, już nigdy....Trzeba im to pomóc zrozumieć, sami do tego nigdy nie dojdą z oczywistych powodów jak napisałem w/w. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską.   
Mik, 2011.04.05 o 14:48
Polecam strone UPR! Duzo sie zmienilo,unormowalo i nic innego nie pozostaje jak wesprzec.Gra warta swieczki,gdyz to co namalowal nam dotychczasowy malarz
w tym krajobrazie Polski,umywa sie od prawdy.
Nie namawiam,ale proponuje z ostroznoscia,ze moze tym raze cos sie uda.Polacy juz sa zmeczeni niczym Ten pod pregiezem Pilata,ale wierze,ze ukzyrzowac sie nie dadza.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 14:59
Mik.
I ja mam tą nadzieję. Gdzieś czytałem, że połknąc jest łatwo przy wsparciu międzynarodówki, gorzej strawić. Tutaj możemy się nie dać. Mik mnie nie pisz o UPRach, jak widze Korwina Mikke to niedobrze mi się robi, to gośc z tych samych, naszych.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską.   
Mik, 2011.04.05 o 15:06
Tu Cie Mam Zeniu!
Jezeli chcesz znac prawde,to zajzyj,a przekonasz sie,ze
po kolejnych rozprawach sadowych UPR jest bez Twojego ulubienca jak tez innych karierowiczow.Ja,gdy cos mowie
to wiem co mowie,chociaz do wszystkiego,podchodze z wielka ostroznoscia po zapoznaniu sie z atakami kamaleonow.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
UPR 
Piotr Świtecki, 2011.04.05 o 15:16
Nie ma czegoś takiego jak "konserwatywny liberalizm". Jest za to ściema, wyprofilowana pod "młodych o ponadprzeciętnym IQ". No cóż, młodość chodzi z głową w chmurach a starsi (i mądrzejsi) robią na tym interes.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: UPR 
Piotr Świtecki, 2011.04.05 o 15:19
UPR oburzone wstrzymaniem prac nad reprywatyzacją: +www.upr.org.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: UPR   
Mik, 2011.04.05 o 15:36
Jak mawiaja Kaszubi.Jeszcze berbec w d...e,a juz mu jermulki szyja.To ugrupowanie ma takie plany,ale zeby cos zmienic,trzeba tam byc i sluchac argumentow a takze tam sie sprzeciwiac uzasadniajac swoje racje.Odnosnie przyslowia.To ugrupowanie nie mialo jeszcze szansy,pomijam mozliwosci,zaistniec,a juz jest zabijane
przez ludzi o ktorych ja nie mam zielonego pojecia,a takze inni.Polakow domena jest,ze gdy czegos nie lubi lub nawet nie rozumie,wystarczy opluc,a juz znajda sie bezmyslni wspoltowarzysze jego,pragnacy kopac,pluc,czego i ja tutaj doznalem.Zazwyczaj ten "debil"lepiej rozumuje niz ten okreslajacy go.Zeby wszystko bylo jasne,gdy nie chcemy uczestniczyc,to pozwolmy im pracowac,a swoj glos,zachowajmy do wyborow.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: UPR 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 15:47
Mik.
Jak widzisz ja się nimi nie interesuję. Ty wiesz więcej o nich jak ja będąc w Polsce. Trochę oczytałem się o tym Mikkim i straciłem zainteresowanie. Nie piszę o nich ani żle, ani dobrze. Nie znam tematu. Gdy by walczyli ostro o Polskę, zapewno cos bym słyszał. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: UPR 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 15:41
Mufti.
Jest tak na mieszane, że dzisiaj miec mądre zdanie na ten temat, to chyba Nobla trzeba by dostać. Bo jeśli wracami do II wś, to dlaczego nie do I wś, to dlaczego nie wracamy do rozbiorów itd. Jeśli juz odszkodowanie, to dac wszystkim po 100 miln. jak mawiał Wałęsa. Bo pokrzywdzonymi jesteśmy wszyscy. Nie wypowiadam sie w tych tematach, bo ja "straciłem" tylko odbudowę Polski z II wś za miskę zupy. A inni jeszcze jakiś plac czy dom. Ja powiem tak, wszyscy co coś chcą już dostali - dostali życie i niech sie cieszą, że żyją. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: UPR 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 22:25
Mufti.
A Jarek to jeszcze świętuje dorobek syna czy "wygraną" na NE. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 15:31
Mik.
Wole coś nowego, mlodego. Nawet jeśli bedzie błądzić. Mam wtedy ten komfort, że zakladam, składam to na brak wprawy, doswiadczenia. A te stare grzyby okraglostolowe, niestrawne. Może masz rację, ale ja do nich nie zaglądam. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Kolega Mufti 
Piotr Świtecki, 2011.04.05 o 15:08
Zenon, że Mufti to syjonistyczny Żyd i tajny agent Mossadu to wiadomo nie od dziś: +polacy.eu.org

Nikt Cię nie prostuje, jak widać możesz zrzędzić i zrzędzisz bez końca. Tylko zaczynam się zastanawiać, czy w ogóle wierzysz w to co piszesz? A jeśli tak, to czy jesteś w stanie wyciągnąć jakieś wnioski?
No, bo ile się można zachłystywać samym dostrzeżeniem faktów...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kolega Mufti 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 15:25
Mufti. Witaj.
Noooo, nie przesadzaj z tym żydem syjonistycznym. Dobrze wiesz, że ja byłem policjantem, UBekiem, WSIarzem i co, miałem się powiesic. Pisze co piszę i ludzie mają prawo mnie podejrzewać o wszystko. Ja tylko ich wyprowadziłem z błędu, że to nie jest prawda. Nigdy nie byłem w/w i tyle. Tak samo Ty piszesz i nie dziw się, że ktoś zgaduje, kim jesteś. Mam nadzieję, że nie piszesz tego do mnie. Domyślam się , że jest nas trzech wiedzących o czym piszesz. Potraktowałem to jak żart i tak zostało. A Ty chyba sobie zbyt to wziąłeś do serca. Wiesz z kim to możesz ta sprawę wyjaśnic.
Mam nadzieję, że wiesz, że mnie stac na to, aby napisac bezpośrednio jak mi cos nie leży.
Pisałeś kidyś, że jak przesadzisz z marudzeniem, aby dać ci znać. To może tym artykułem to robię, daję Ci znać.
Mufti, widziałes chłopa, aby cos wymyślił. Narazie czytam wymyślaczy inteligentnych. Tylko nie mogę trafic na ani jeden pomysł. Jak wiesz pisałem juz nie raz, że mielimy dawno zmielone. Wyrzuc to mielenie z portalu, to portal zniknie. Bo pomysłów jak, nie widzę. Pozdrawiam :-)))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kolega Mufti 
Piotr Świtecki, 2011.04.05 o 15:54
Do tej pory im się Chłopem ze Wsi odbija ;-) +www.niepoprawni.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Zeniu Tobie,na uspokojenie.   
Mik, 2011.04.05 o 16:23
: SHA1 Nieprawdą jest, jakoby Unia Polityki Realnej zamierza w jakikolwieksposób współtworzyć jakąkolwiek formację polityczną pod wodzą p. JanuszaKorwin-Mikke. Były członek UPR, jeden z jej założycieli, opuścił nasze szeregi już2009 roku. Od tego czasu jest skupiony na tworzeniu własnych tworówpolitycznych pod różnymi szyldami (Platforma JKM, Wolność iSprawiedliwość). Od momentu opuszczenia Unii Polityki Realnej nic niełączy środowiska UPR z p. Januszem Korwin-Mikke. UPR stoi i będzie stała na straży idei konserwatywno-liberalnej, aleodrzuca dotychczasowy styl uprawiania polityki (choć może raczejpublicystyki) jaką prezentował przez wiele lat p. Janusz Korwin-Mikke.Sposób argumentacji, metody politycznego marketingu stosowane przez p.Janusza Korwin-Mikke są nam obce i nie zdecydowanie nie chcemy być znimi utożsamiani. Sugestie jakoby Unia Polityki Realnej zamierza kolejnyraz pod jego przewodnictwem ośmieszyć idee konserwatywno-liberalne sąnieprawdziwe. Dzisiaj Unia Polityki Realnej pod przywództwem prezesa Bartosza Józwiakawkracza w nowy etap. Otwieramy się na współpracę z różnymi środowiskamiw celu budowania praworządnej i wolnej Polski jako kraju dobrobytugospodarczego, w której obywatele będą czuli się bezpiecznie. Będziemywspólnie z ekspertami tworzyć rozwiązania podnoszące standard życia wnaszym kraju. Chcemy budować, a nie obrażać. Dlatego nie idziemy jednądrogą z p. Januszem Korwin-Mikke. - -- Tomasz BrzezinaSekretarz Generalny UPR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kolega Mufti 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 17:14
Mufti.
Może i dobrze, że ktoś, w tym wypadku panwsiok im przypomina. Coś mi sie widzi, że za daleko nie zaszli. Pisałem nie dawno, po uruchomieniu NE jakoś mało tam dyskusji. Może i redaktory sie przeniosły na NE, a niepoprawni sobie upadają. Przeca na NE jest widok obiecanej kasiory. Dlatego ja jak pisałem zostaję tutaj bo o NE wypowiedziałem się po kilku dniach ich działalnosci. Jakoś dzisiejszy widok NE nie wyprowadza mnie z błędu. Zobaczymy co będzie dalej. Przyszedł sąsiad i zaorał mi działeczkę, będę siał facelię dla pszczółek. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 18:00
Afera hazardowa i stoczniowa
Stara sprawa, może nie na temat, ale warto sobie przypomnieć
-+blogmedia24.pl - film, jako pierwszy koment do art.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 18:15
To jak najbardziej na temat. Jak szybko sprzedać Polskę - +blogmedia24.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 18:18
Jarek
Coś dla Ciebie i wszystkich.+blogmedia24.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską.   
Mik, 2011.04.05 o 19:05
Zenku
Sugerowanie sie blogami,czy wypowiedziami ludzi ktorych nie znasz,stawia Cie w przykrej sytuacji.Wystarcza jeden tajniak do unicestwienia ogromnej manifestacji.
Wystarcza juz nam Polakom,ze paru piszacych zydkow,a moze i polaczkow dalo powody do okrzykniecia nas antysemitami.Wiele jest sposobow na ponizanie.Mnie interesuja fakty,ktorym sie sprzeciwiam i zarazem smieje sie,bo i jest z czego.Ostatnia ustawa o narkotykach,gdzie mozna miec narkotyki na swoj uzytek,ale nie wolno chandlowac.Ja pytam,to skad je miec?Jak tu sie nie smiac z tego,gdy nad tym debatowal caly rzad,prezydent i kupa,nie gowna,ale poslow.Takich spraw jest juz miliony,a rozstrzygniec nie widac,moze to my jestesmy jakimis urojeniowcami?Mnie to juz nie chce sie mowic na te tematy,to po prostu trzeba zmienic i w tym kierunku trzeba podrzac.Mam powazna i klarowna sprawe,ale nie ma sie do kogo zwrocic,te cale prokuratury,sady to juz nie sa ludzie,a gowno postanowilem omijac.Czasy sa takie,ze my wszyscy powinnismy,bez wzgledu na kolor,religie,sprzeciwiac sie bandyctwu,a nie poszukiwac tematow zastepczych.
Patrz kto mowi,a pozniej co mowi.Gdy nie wiesz kto jest kto,to daj se spokoj.To jest tak samo jak z bialymi myszkami po pijaku.Trzymaj sie Zeniu i odezwij sie,bo o cos Cie pytalem,a nie otrzymalem odpowiedzi.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Piotr Świtecki, 2011.04.05 o 19:32
Wystarcza juz nam Polakom,ze paru piszacych zydkow, a moze i polaczkow dalo powody do okrzykniecia nas antysemitami.

Wie Pan, komu dało temu dało - uznawanie odpowiedzialności zbiorowej to nie nasz krąg cywilizacyjny.

Pan jest antysemitą?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską.   
Mik, 2011.04.05 o 19:43
Jezeli Pan nie zrozumial tego z mojego,chociazby ostatniego tekstu,kim jestem,trudno mi bedzie wytlumaczyc to.Nie jestem antysemita,a jedynie glosze
prawde na ktora posiadam dowody.Polaczki to nie to samo co Polacy!Z przykroscia stwierdzam,ze do spowiedzi tez nie moge pojsc,gdyz i tam nie znajduje prawdy.Wiec jak Pan widzi,jestem czlowiekiem ktory moze sie mylic,ale nie obrazac.Z tolerancja tez nie mam problemow bo gowno potrafie obejsc.Reszte oceny mnie,pozostawiam Panskiej wyobrazni.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 22:06
Mufti.
Przed chwilą wróciłem z kielicha. Napewno nie poinenem pisac, ale jak wszyscy pijacy mysle, że jeszcze mogę. Daj spokój z tym wymyślonym antysemityzmem przez finansistów żydowskich. Pozdrawiam, pilnuję sie, aby jakichś glupot nie napisać, aby jutro nie przyszło mi kolegów przepraszać.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Piotr Świtecki, 2011.04.05 o 22:39
Zenon. Nie bardzo rozumiem o co chodzi. I tak się wstrzymuję z komentowaniem tego co p. Mik pisze, czekam że może z rozmów z innymi komentatorami coś wyklaruje. Bo próbuję i tak, i owak, ale ciągle mi to pisanie p. Mika "nie leży" ;-(

Panie Mik, przepraszam, ale dla mnie to co Pan pisze, jak Pan pisze, dlaczego Pan pisze - jest jakoś niejasne, niezrozumiałe.

Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 22:50
Mufti.
Tak mi się wydaje, gdybym ja wszystkich rozumiał, to bym się dawno powiesił. Czytam, patrzę kto co pisze. Rózni ludzie maja różne poglądy, ja to szanuję. Może dlatego jest mi łatwiej - oficjalnie. Przecież nie mogę i nie chcę wszystkim zwracaźć uwagę, że ja myslę inaczej. Bądz na luzie i nie wytykaj Zenkowi że marudzi( bo ja się do Ciebie przyzwycziłem, ale czasami nie wkuuuusz) mam nadzieje, że to normalne. Nikt nie lubi być pouczanym, co innego jak proszę o mądrą poradę, podpowiedz. Takie jest moje zdania. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 21:59
Mik.
Zapytaj jeszcze raz, możlwe że przgapiłem. Obecnie, teraz nie chce za dużo pisać bo wróciłem od sąsiada który mi orał działkę. Nie wiem czy wiesz, zapaciem ile powiedział, ale trzeba flaszke postawć, ja tak mam ze starej Polskiej szkoly po ojcu. A to jest jedyny mój sąsiad, jedyny człowiek na wsi który chce mo zaorac moje ugory. Dlatego jestem mu wdzięczny podwójnie, że chce mi pomóc i chce ze mną wipić flaszkę. Pozdrawiam, dopiero wróciłem.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Christophoros Scholastikos, 2011.04.05 o 18:37
Będzie manifestacja w rocznicę powstań śląskich. Manifestować będą Polacy. Taka przeciwwaga dla rasiów. Zdaje się, że w dniu 2 maja. Chyba w Katowicach. Jak będę znał szczegóły to podrzucę, chyba że ktoś się pierwszy natknie w sieci.

Tak coby oddramatyzować trochę:).
Ukłony serdeczne
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 18:48
Christo.
Ja nie dramatyzuję. Świadomie napisałem, że nie mam na myśli Ślązaków tylko V kolumnę rzuconą na Śląsk z PO na czele. Daj znać. Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Christophoros Scholastikos, 2011.04.05 o 19:00
Panie Zenonie, nie było żadnego zarzutu.
Tak tylko po prostu, musimy też się skupiać na dobrych wydarzeniach.
Ku pokrzepieniu serc :)))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 22:08
Christo.
Ja jestem takim starym bachorem, że zawsze mam nadzieję. Nic nie zrobię, ten typ tak ma. Pozdrawiam pana serdecznie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Christophoros Scholastikos, 2011.04.05 o 22:12
Panie Zenonie, ja do Pana na Pan, a Pan do mnie po imieniu.
Tak będzie chyba najfajniej. Dobrze? :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 22:17
Christo.
Tak jak piszę, jestem po sporym kielichu jak na mój wiek. Załatwiałem do konca orkę mojej działki z gospodarzem. dlatego proszę mi wybaczyć ewetualne niedociągniecia. Pozdrawiam serdecznie :-)))Podlasie tak ma, zapłacic to nie sztuka, trzeba jeszcze z ludzmi zyc.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Christophoros Scholastikos, 2011.04.05 o 22:29
Nie ma co wybaczać. Tęskno mi za Podlasiem.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 22:42
Christo.
Czyż byś był z Podlasia. U nas można oszukiwac że czas sie zatrzymał. Jednak to nie prawda, już są ludzie podli, ciężko znaleść człowieka. Ja mam to szczęście, że jednego znalazłem i trzymam go jak mogę. Zawsze mu przypominam, Jurek dokąd bedziemy żyli, mam nadzieję, że bez wzgledu na wszystko zaorzesz mi tą działkę. Nie ma o czym mowić, Zenon pewnie , że zaORZĘ. i TO JEST TO. NIEDAWNO MOWI mi piaczyna, pozycz pięć złotych. Ja mu mowię, że dam pięćdziesąt tylko nech mi zaorze działkę, on mowi, że nie orze u obcych. Adju. Są ludzie i ludziska, ja o tym wiem. Dlatego nie gniewam się na tego pożyczkobiorcę, tylko cenię mojego rolnika. A temu ile by nie powiedział, dokładam flaszkę za chęć, pomoc. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 22:56
Panie, panowie.
Myślę, że mogę się trochę pośmiać. Wystąpmy o pomoc do NATO i rozpierdolimy tych żydokomunofaszystów którzy niszczą Polskę. Oni "pomogą" jak Libijczykom!!!!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 23:10
Panie i panowie, wyczytałem to w sieci. Jeśli to prawda - artykuł 3



ustawy zasadniczej stwierdza, że - cytat: „Art. 3. Rzeczpospolita Polska jest państwem jednolitym
To należy rozstrzelac wszystkich wrogów Polski. Każdy obywatel jest zobowiązany zastrzelic zdrajcę, gdziekolwiek go spotka. Czy to jest konkret Mufti??"???. Chodzi mi o organizacje bezprawną RAŚ firmowaną przez PO. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Piotr Świtecki, 2011.04.05 o 23:16
Zenon. Od paru lat, przynajmniej od Europejskiego Nakazu Aresztowania wiadomo, że w praktyce nasza Konstytucja to papier. Niektórzy mogą go, za przeproszeniem, użyć. Inni muszą listkiem.
A obywatele nie mają broni właśnie żeby im takie "głupoty" do głowy nie przychodziły, a już szczególnie nie po pijaku, co mogłoby być okolicznością łagodzącą. ;-)
Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Christophoros Scholastikos, 2011.04.05 o 23:20
Nie jest to aktualnie okoliczność łagodząca. Wręcz odwrotnie, może być okolicznością obciążającą.
A z konstytucją, to hm. Coś tam jednak jest zapisane, naprawdę zawsze może być gorzej..
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 23:22
Mufti. Zgoda.
Ja widzę dalej. Jak będzie dostępna broń na rynku, czyli wróg daje nam możliwość zagłady. Narazie wykanczają nas ekonomicznie, ale jeśli dojdą do wniosku, że ta zagłada za długo trwa, podrzucą nam broń, przez sprawców "nieznanych". Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 23:36
Mufti.
Jak zapewne wiesz, człowiek po pijaku ma najwięcej do powiedzenia. Powiedz mi jak w tak "dopilnowanym " państwie, gdzie jest prochibicja, znalazlo się tyle broni w rękach cywilów!!! Bez slużb obcych jest to nie możliwością. Mój kuzyn za komuny był w Libii na kontrakcie, to wiem co mowię. Ja byłem tylko w Iraku, jeżdziliśmy do Kuwejtu. Za przewiezioną flaszkę wódki do Kuwejtu z Iraku (prochibicja) były ogromne pieniądze. Z tych co znałem kolegów nikomu nie udało się przewiść. Kuwejty mieli na granicy słup betonowy, wszystko co miało % tłukli o ten słup. myslę że wiesz co chcę powiedzieć. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.05 o 23:18
Mufti.
Wiem, bedę nie skromny, jestem tylko otwarty. Artykuł jak artykuł napisany przez chłopa. Ale treść jest podstawowa dla Polski. Czy my tego nie widzimy, nie rozumiemy??? Jak wiesz nigdy swego artykulu nie przypinałem, nie klódkowałem, ale zastanawia fakt dwa głosy poparcia. Nie domagam się więcej tylko patrzę na punktację i przesłanie artykułów. I tutaj nie ma co się obrazać, tylko widać gdzie my żyjemy. Może to moje widzenie inaczej wychodzi mi bokiem. Nie nie potrzebuję pocieszenia, bo nie walczę o punkty, tylko zastanawia fakt!!!! Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Piotr Świtecki, 2011.04.05 o 23:49
Zenon, ale czego Ty oczekujesz?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.06 o 00:58
Mufti. Wiesz jak to jest, po kielichu inaczej się pisze, bezpośrednio., Ja jak napisałem nic nie chcę, tylko widzę zainteresowanie tematem podstawowym dla Polski i Polaków i tematami lużnymi. Nic z tego nie wynika, że ja czegoś chcę, tylko degradacja tematów, daje mi do myślenia. A że dzisiaj napisałem o tym jawnie, to sorki........ Naprawde nic nie chcę. Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Piotr Świtecki, 2011.04.06 o 01:06
Zenon. Na razie to nie chcesz napisać konkretniej. Po części rozumiem dlaczego nie, po części mogę się domyślać. Ale wolałbym żeby jasno mówić. No, z czasem się pewnie wyklaruje.
Dobranoc.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.06 o 01:14
Mufti.
ja naprawdę nie jestem dwulicowcem. Napisałem prawdę. I nie mam pretensji do ludzi, że tak punktują, tylko chodzi mi o to, dlaczego tak. dlaczego za tańcem z gwiazdami a nie za sprawami dla nas wszystkich podstawowymi. To jest tylko moje spostrzeżenie, nic po za tym. Sam wiesz, że gdybym nie był po kielichu, nigdy bym tego nie napisał. Pozdrawiam, dobrej nocy. Wydawało mi się, że rozumiesz o co mi chodzi, ale Ty myślisz, że o małostki.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Piotr Świtecki, 2011.04.06 o 01:34
Zenon.

Trochę "przekombinowałeś" z tym, co ja niby myślę itp. Póki co mamy komfort, że możemy o wielu sprawach mówić wprost. No to z tego warto korzystać.

Przepraszam że się czepiłem tego "zrzędzenia" i "marudzenia" ostatnio, ale już mi od tego bezpieczniki wywala.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.06 o 08:43
Mufti. Witaj.
Ja się nie gniewam, tylko zwracam uwagę. Co do bezpieczników. Zdaję sobie sprawę, że to nie jest zwykłe oświetlenie, tylko pewna siła. Jeśli masz zabezpieczenie 32A i wysiada to zmień na większe, czyli 63A, albo zawatój. Pozdrawiam :-)))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Paweł Tonderski, 2011.04.06 o 17:03
Polecam do przeczytania następujące teksty na temat RAŚ i tzw. narodu śląskiego, który wyłonił się na Górnym Śląsku z niebytu:

+prawica.net

+prawica.net

Zwłaszcza ten artykuł polecam Państwu do przeczytania, doskonała analiza ostatnich wydarzeń politycznych na Śląsku oraz w Polsce z udziałem w tle RAŚ:

Zwycięzcą tej awantury jest Gorzelik

I dyskusję-komentarze pod nimi z moim udziałem, nieskromnie dodam. ;))

oraz:

+niepoprawni.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.06 o 18:44
Paweł Tonderski. Dałeś sporo tematu do czytania.
Ilu ludzi tyle reacji. Ja jestem za Polską i szlus. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.07 o 17:28
Paweł Tonderski.
Znalazłem taką "ciekawostkę" z odniesieniem do informacji.
jak widzisz to czytaj
costerin, 7 kwietnia, 2011 - 17:21
costerin

A to mały rys historyczny ryżego rodu tzw tfu! premiera:

Nazwisko Thuzk (prawidłowa pisownia), jest nazwiskiem bełchatowskich Żydów, którzy przenieśli się, na Kaszuby na początku XX wieku oraz po I i II wojnie światowej.12 osób o tym nazwisku leży na cmentarzu niemieckim w Benghazi, Libii 50 osób o tym nazwisku było osadzonych w Getto w Łodzi. Donald Thuzk, formalnie jest potomkiem volksdeutschy - (każde z czworga jego dziadków podpisało VL i na ochotnika wstąpiło do Wehrmachtu, służąc gorliwie Hitlerowi, zaś etnicznie jest Żydem proweniencji germańskiej i lgnącym do Niemieckiego Kręgu Kulturowego (stąd ta służalczość i miłość okazywana wobec Merkel) My Polacy powinniśmy stanowczo zażądać otwarcia archiwów IPN i ujawnienia prawdziwych nazwisk przechrztów przed następnymi wyborami prezydenckimi, do Sejmu, Senatu czy tymi lokalnymi. Prześwietlić to towarzycho kandydatów do 4 pokoleń wstecz, także ich stan posiadania (Skąd się to wszystko wzięło)to nasze prawo i wręcz obowiązek jako Polaka i wyborcy, bo musimy wiedzieć komu powierzamy władzę nad Polską i sobą. Pzdr

Źródła:
Captured German and Related Records on Microform in the National Archives See also the list of Captured German Sound Recordings Revised May 27, 2008 Table of Contents Introduction National Archives Collection of Foreign Records Seized, Record Group 242 * Captured German Records Microfilmed at Whaddon Hall, U.K. * Captured German Navy Records Microfilmed in London, England, U.K. * Captured German records microfilmed in Berlin, Germany * Microfilmed records received from the Berlin Document Center * Captured German records microfilmed at Alexandria, Virginia, USA * Nazi Party and SS records * Records of private individuals and enterprises * German military records antedating World War II * Other captured records Other Related Records, Records of U.S.. Army Commands, 1942- , Record Group 338
General records of the Department of State, Record Group 59
German Documents in Other Record Groups
National Archives Collection of World War II, War Crimes Records, Record Groups 153, 238 and 549
* Records of the International Military Tribunal (IMT) at Nurnberg (RG 238)
* Records of U.S. Military Tribunals at Nurnberg (RG 238) * Records of U.S. Army War Crimes Trials in Europe * Records of War Crimes Trials in the Far East
* Suggestions for citing National Archives microfilm of Captured German and related records
Introduction
The National Archives holds over 70,000 rolls of microfilm reproducing captured German and related records, as described below. Reference copies of the microfilm may be viewed free of charge in the Microfilm Reading Room, National Archives at College Park, 8601 Adelphi Road, College Park, MD 20740-6001 (Phone: (301) 837-2015; FAX: 301-837-0483.) Self-service copies from microfilm can also be made in the reading room for $0.50 each. A także AP w Szczecinie oddział w Płotach

Tam głęboko, gdzie bije Polskie Serce upodobał sobie gniazdo niezwyciężony Duch Wolności; Wielki i Dumny jak Polska…

I MY SIĘ Z NIM RODZIMY!!! PRAWDZIWI POLACY!!

Z niepoprawnych.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Paweł Tonderski, 2011.04.07 o 17:46
Też to dzisiaj czytałem.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.07 o 17:55
Paweł Tonderski.
Wiem, że my wiemy, ale podałem bo jest dużo odnośników. O tym też wiemy, ale poczytaj w linki, cytaty "Lotniskowiec Izrael" w. reda .Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Paweł Tonderski, 2011.04.07 o 17:58
Uczestniczę w tej dyskusji pod tym wpisem. ;)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.07 o 18:41
Paweł Tonderski.
Pisałem niedawno o planach Judeopoloni, od morza do morza Czarnego. Nawet dzisiejszu układ woj Podlaskiego, Lubelskiego się zgadza ze starymi planami Judeopoloni itd Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.20 o 06:53
Dla obrony integralności Państwa potrzebny jest masowy oddolny ruch Ślązaków – polskich patriotów” – rozmowa z Jadwigą Chmielowską, legendą śląskiej „Solidarności” i „Solidarności Walczącej
+www.bibula.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.08.08 o 12:09
+www.pomniksmolensk.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Piotr Świtecki, 2011.08.08 o 21:36
Dzięki za ten link.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2011.08.09 o 00:41
Mufti.
Dzięki to dzięki. Dlaczego nie przyjechałeś do mnie z dziewczynami !!!Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2012.01.08 o 00:11
+lospolski.nowyekran.pl.
Sąd pod sąd - nie, nic z tego. To tylko realizacja planów przez okupanta POLSKI!!!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Jacek, 2012.01.08 o 11:56
Cytaty z wywiadu z działaczką Solidarności, Jadwigą Chmielowską: "Warunkiem naszego bycia w UE było rozwalenie naszego polskiego przemysłu" Kto wynegocjował takie warunki? To skandal! "Polska ma być krajem biednym i dostarczać tanią siłę roboczą, młodzi Polacy mają pracować na emerytów w bogatych państwach UE , germanizować się i rodzić dzieci dla wygodnych i leniwych Niemców" Ilu pracuje młodych na Zachodzie? Ok 2mln. Za to u nas wszystko leży, nic się nie robi. Bo kto ma robić jak najzdrowsze siły pracują na innych."Tylko w Polsce działający ewidentnie na szkodę państwa, nie siedzą w więzieniu tylko są wybierani na wysokie stanowiska państwowe, zostają posłami i radnymi" Gorzka prawda, tylko kto ich wybiera? Ten co liczy głosy. "Potrzebne są nowe elity - prawdziwe" Słsznie . Muszą się te elity ujawnić, zjednoczyć, porozumieć, nie działać w pojedynkę. I wyjść z ideą do ludzi. A potem konkrety i program naprawy. Bo nim słońce wyjdzie... Nie mamy za wiele czasu. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2012.01.08 o 12:37
Jacek.
Zgadzam się całkowicie. Cały czas jakby o tym piszemy. Jednak w skali kraju widzę kompletny zastuj w działaniu. A tylko konkretne działania mogą coś zmienic. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Jacek, 2012.01.08 o 13:34
Zenek,mogę od dziś pełnić rolę woźnego , ktory będzie zapraszał wszystkich samotnych rycerzy walczących o lepszą Polskę do naszego portalu. Chodzi oczywiście o elity których głównym mottem jest: Chcę służyć Ojczyźnie, ambicje i fotele na bok. Kto udzieli mi mandatu na takie działanie?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: G-RAŚ żle się bawicie Polską. 
Zenon Jaszczuk, 2012.01.08 o 14:22
Jacek.
Oczywiście, że zapraszaj. To będzie nas więcej wożnych. Ja już kilka osó zaagitowałem, ale tylko czytających. Szukaj i namawiaj do czytania i pisania. Masz piątke. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
Kłamstwo powinno się zwalczać prawdą, a nie pałką policyjną.

login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Niemcy. „Za duże dla Europy, za małe dla [...]
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Niemcy. „Za duże dla Europy, za małe dla [...]
GPS → Piotr Świtecki
Re: Czy Polacy.eu.org to portal antysemicki?
Piotr Świtecki → Swiatowid
Re: Czy Polacy.eu.org to portal antysemicki?
Swiatowid → Piotr Świtecki
Re: Rosja: zacieśnianie kontroli nad niezależnymi [...]
Swiatowid → MatiRani
Re: Rosja: zacieśnianie kontroli nad niezależnymi [...]
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Kompleksy "Made in Poland"
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Piotr Świtecki → Marek Stefan Szmidt
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Piotr Świtecki → Marek Stefan Szmidt
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
Dedykacja
Piotr Świtecki
Re: Trzy dni w Polin
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
Re: Dziady
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
więcej…