Obecność
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Polska2011.03.10 21:37 22:45

„Las Smoleński” 10 marca

 
 
Kilka zdjęć wykonanych bylefonem między siedemnastą a osiemnastą trzydzieści pod Pałacem Prezydenckim.
 
Na razie pustawo. Trochę policji, bywało więcej:



„Gdzie jest Krzyż?” Pytanie wykpione przez Młodych, Wykształconych, z Wielkich Miast spod znaku sierpa i gwiaz... Dominika Tarasa i Palikota.



Nadchodzą balony!





Balony rozdawane są zebranym. Rozdawane są też ulotki Społecznego Komitetu Budowy Pomnika Ofiar Tragedii Narodowej pod Smoleńskiem.
Zaczyna się Apel Smoleński.



Jedno po drugim, wyczytywane są nazwiska ofiar.



Lotniskowa syrena odzywa się powtórnie. Balony ze światełkami porywa wiatr.







Wieczorem w tym samym miejscu spodziewana jest zorganizowana przez Młodych, Wykształconych (i jakże kulturalnych i dobrze wychowanych, chciałoby się dodać) feta z okazji 71 urodzin Chucka Norrisa... Policja dzieli teren i rozstawia barierki:



Także policja myśli jest na stanowisku. Widać anteny na dachach wozów transmisyjnych:

 

 
6050 odsłon  średnio 5 (4 głosy)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: las smoleński, Krakowskie Przedmieście, Pałac Prezydencki, 10 marca, Smoleńsk, baloniki, balony, apel.
Re: „Las Smoleński” 10 marca 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.11 o 00:58
Mufti.
Pół żartem pół serio. Nie napiszę komentarza, bo musiałby to być cały artykuł. Znamy, może nie wszyscy, zasady żydostwa. Jeśli ktoś tańczy w ich takt muzyki, jest ok. Jeśli ma inne zdanie, grożne dla grupy. Pozbywamy się delikwenta. To nie jest mój wymysł. Zgodzam się z twierdzeniem, że żydzi mają najlepszy wywiad na świecie. Z oczywistych względów. Jeśli mosad milczy w sprawie "katastrofy" dla mnie jest to odpowiedz. Tyle i aż tyle. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: „Las Smoleński” 10 marca 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.11 o 00:58
Mufti.
Jeszcze dwa słowa. Pamiętaj, że hanuka się pali w pałacach ; Polski, Rosji, Francji, USA, Niemczech. To tyle na ten temat. Psikot powiedział wyrażnie, oczywiście w formie humor i satyra, to jest sezon polowania na kaczki. Kto dzisiaj "rządzi" cała agentura. Nie zdziwię się wcale, jak po hucpie wyborczej premierem zostanie Schetyna. On już to wie, myslę, że Tusk też. Schetyna- Baranina_- służby spec. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: „Las Smoleński” 10 marca 
Piotr Świtecki, 2011.03.11 o 00:58
Zenon.
Widzisz, dla mnie problem to nie tylko ten "bałagan" dookoła. Najgorszy ten bałagan w człowieku. Jak nie ma fundamentu, nie ma się o co oprzeć, to zawsze będzie latanie z wiatrem.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: „Las Smoleński” 10 marca 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.11 o 00:58
Mufti.
Budowle żydowskie dla goi nigdy nie mają fundamentów. Oczywiście nie dotyczy to żydów. Ja bedę się upierał przy własnym zdaniu, nie mamy wodza, żołnierze czekają !!!!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: „Las Smoleński” 10 marca 
w.red, 2011.03.11 o 00:58
Muszę Cię niestety ostudzić Zeniu. To nie armia czeka na wodza lecz zaledwie garstka pretorian - gwardzistów.
Armię trzeba byłoby dopiero budować, a tu chętnych nie ma.
Część z nich kupili, część już wygnana "za chlebem" :(
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: „Las Smoleński” 10 marca 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.11 o 00:58
W.red
Nie chce byc fatalista. wiem o cyzm mowisz. klawiatura i wzsiada.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Garstka pretorian - gwardzistów   
ratus, 2011.03.11 o 20:14
To całkiem optymistyczna ilość (pod warunkiem, że "gwardyjska"). Po Aleksandrze garstka diadochoi opanowała hellenistyczny świat; garstka możnych popierająca Juliusza Cezara pomogła Augustowi; garstka od Cluny zmontowała krucjaty; garstka wymyśliła Unię Krewską; garstka obroniła Zbaraż; garstka położyła Rzeczpospolitą; garstka biła się w powstaniach; garstka bawiła się w bandytierkę pod hasłami niepodległości; garstka poczubiła się na Śląsko - Dąbrowskim; garstka ważnych nie zwiała przez Zaleszczyki; garstka skrzydlatych wygrała wojnę; garstka zacnych została wykiwana przez okrągły stół...
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Garstka pretorian - gwardzistów 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.11 o 20:21
Ratus.
W.red to już wolę ten przegląd ratusa. Przynajmniej daje nadzieję. Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Garstka pretorian - gwardzistów 
w.red, 2011.03.11 o 20:25
Najzupełniej słuszne spostrzeżenie Ratusie :)
Nawet "garstka" to zawsze więcej niż "nic". I dlatego cały czas mam nie płonną chyba nadzieję że jeszcze można coś zrobić ;)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Niepłonność nadziei.   
ratus, 2011.03.11 o 20:47
To w sumie zależy od determinacji garstki.
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Niepłonność nadziei. 
w.red, 2011.03.11 o 22:15
Racja
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: „Las Smoleński” 10 marca 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.11 o 14:35
Mufti, W.red
Widzę po tym artykule Muftiego, że nie jesteśmy w temacie. Polacy nadal są zainteresowani; Smolenskiem, zapewne Palikot by się dobrze sprzedawał itp. Można tylko powiedzieć, przykre to, ale prawdziwe. Jeszcze doba nie minęła, 500 set odsłon. O mamamija.
W.red pewnie masz trochę racji, tylko ja wodzów nie widzę. Dlatego trudno mówić o jakiejś ilości żolnierzy. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: „Las Smoleński” 10 marca 
Piotr Świtecki, 2011.03.11 o 14:40
Zenon, że "są zainteresowani Smoleńskiem" to chyba lepiej niż gorzej? Alternatywą mogłoby być zainteresowanie "Tańcem z gwiazdami na lodzie", czy co tam teraz leci.
Zobacz drugą ciekawą rzecz: to nie jest tylko zainteresowanie telewizyjne, ale ludziom się chce wyjść, spotkać, kiwnąć palcem w bucie. To już coś!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: „Las Smoleński” 10 marca 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.11 o 14:47
Mufti.
Zapewne masz rację, tylko czy ten temat jest najważniejszy. Może tam jakoś się zorganizują. Tylko czy za Polską, czy za PiSem. Rok czasu juz tylko o tym, plus kto co powiedział. A niszczyciele robią swoje. Właśnie ostatnią cukrownię sprzedają. Jak można udawać, że się martwią o finanse panstwa, jeśli wszystkiego się pozbywają. To oczywiście fikcja. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: „Las Smoleński” 10 marca 
Piotr Świtecki, 2011.03.11 o 14:59
Zenon. Uważam że powinniśmy się pogodzić z faktami - tylko drobny procent populacji zdaje sobie z tego sprawę, reszta tupie na kogo im się każe - na Palikota albo na Jarka.
To są FAKTY, więc może weźmy je pod uwagę i działajmy w dostosowany do nich sposób.
Oczywiście można próbować dotrzeć do większej ilości osób. Czy o to Ci chodzi?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: „Las Smoleński” 10 marca 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.11 o 15:25
Mufti.
Pewnie chodzi mi o to, że społeczeństwo nie jest zorganizowane. Tutaj przegrywamy na wszystkich frontach. Nawet tej niby to reszki solidarności jest sterowana zgodnie z zapotrzebowaniem "rządzących". Jak już strajkują, czy manifestują, to koniecznie małymi grupami, resortami. Zamiast wszyscy razem. Dlatego i tutaj widać te machloje. Możemy śmiało powiedzieć, że przy wsparciu solidarności Polska została rozkradziona.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenon 
w.red, 2011.03.11 o 20:05
W kwestii Smoleńska podzialam odczucia Muftiego. I to właśnie z tych powodów o których powiedział. Zaabsorbować na tyle ludzką uwagę by oderwać ich siedzenia sprzed telewizoryjnej hipnozy to już coś. Nie do przecenienia jest też fakt że daje to ludziom poczucie swojej siły. W końcu ich jest multum a osłów (nawet z "elytamy") garstka i gdy uswiadomią sobie jaki w nich tkwi potencjał a nie pozwolą sie rozbić to wióry będą lecieć. Właśnie utraty kontroli "nad tłumem" "władzuchna" boi się najbardziej i stąteż były te wysiłki do spacyfikowania nastrojów po zamachu.
Kaczyńskiego zaś i jego rządów nie ma co przyrównywać do obecnych. A to z tego powodu że o ile on dążył do celu "na okrągło" to obecna ekipa robi to "na chama" i "na duś". W postępie geometrycznym rozmontowywując struktury państwa i społeczne.
A to już zasługuje na stryczek na pierwszym lepszym drzewie.
Pomóc ludziom obiektywnie spojrzeć na sytuację - jak najbardziej. Ale nie na zasadzie lekceważenia ich punktu widzenia i przekonywaniu o wyższości swojego oglądu rzeczywistości nad ich. Bo jedyne co może to wywołać to ..opór i niechęć.
A wystarczy tylko operować faktami bo wówczas wnioski wyciągną sami (no może z małymi sugestiami).

PS
No i popatrz, w dalszym ciągu sprawa pochówku to tajne/poufne. I jak tu się nie zastanawiać ? ^^
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenon 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.11 o 20:25
W.red.
Oni już przekroczyli śmieszność - wszystko jest tajne/poufne. Byle sprawa sądowa, byle wizyta w Izraelu. Może to dobry znak, zaczynają się "wstydzić".
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: „Las Smoleński” 10 marca 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.13 o 12:05
Mufti.
Dostałem na pocztę od znajomej.
To chyba żydokomunofaszyści, "SS, NKWD,UB" w akcji.
- +blogmedia24.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: „Las Smoleński” 10 marca   
Mik, 2011.03.17 o 11:32
Moze to smieszne,ale kojarzac fakt rozbijania szyby w tym rozbitym samolocie przez wojaka rosyjskiego,nachodza mnie takie przypuszczenia.
Ten samolot w chwili podejscia do ladowania,na znacznej wysokosci,zostal po prostu ostrzelany.Piloci zostali unieszkodliwieni,a samolot kontynuowal znizanie az do katastrofy.Trudno mi jest zrozumiec,zeby pilot nie widzac pasa,poza tym nie byl na kursie na pas a majac przyrzad wyskosci kontynuowal znizanie.Nawet,gdyby przyrzad przestal dzialac,pilot dla wlasnego bezpieczenstwa,rozpoczolby odejscie od ladowania.
Widzac tego wojaka z kilofem rozbijajacego okno we wraku
ta moja smieszna hipoteza znajduje potwierdzenie,gdyz logika wyklucza inne dzialania tegoz wojaka.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: „Las Smoleński” 10 marca 
Piotr Świtecki, 2011.03.17 o 12:35
Wszystko pięknie, ale wojak wcale nie musi być logiczny.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: „Las Smoleński” 10 marca 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.17 o 15:21
Mik.
Ja od początku twierdziłem, że to zamach. Odleglość w czasie, sposoby dochodzenia do prawdy, tylko to potwierdza zamach. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
Kłamstwo powinno się zwalczać prawdą, a nie pałką policyjną.

login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Niemcy. „Za duże dla Europy, za małe dla [...]
Piotr Świtecki → GPS
Re: Rosja: zacieśnianie kontroli nad niezależnymi [...]
MatiRani → Swiatowid
Re: Niemcy. „Za duże dla Europy, za małe dla [...]
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Niemcy. „Za duże dla Europy, za małe dla [...]
GPS → Piotr Świtecki
Re: Czy Polacy.eu.org to portal antysemicki?
Piotr Świtecki → Swiatowid
Re: Czy Polacy.eu.org to portal antysemicki?
Swiatowid → Piotr Świtecki
Re: Rosja: zacieśnianie kontroli nad niezależnymi [...]
Swiatowid → MatiRani
Re: Rosja: zacieśnianie kontroli nad niezależnymi [...]
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Kompleksy "Made in Poland"
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Piotr Świtecki → Marek Stefan Szmidt
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Piotr Świtecki → Marek Stefan Szmidt
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
Dedykacja
Piotr Świtecki
więcej…