Obecność
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Linki, cytaty, nowiny2011.02.10 08:57 09:23

Do miłośników katastrofy smoleńskiej

(poleca )
 
(Natalia Julia Nowak) [...] zachowania, których dopuszczaliście się przez ostatnie 10 miesięcy, wywołały we mnie głęboki niesmak i dezaprobatę
 
Młoda Autorka pisze z założeniem, że katastrofa smoleńska to był wypadek.
Waham się przed umieszczeniem w "linkach, cytatach", szczególnie że dzisiaj 10. Tekst nie jest przeznaczony dla kobiet, dzieci ani PiSowców o słabych nerwach.
Zob. na +njnowak.blogspot.com lub +wolnemedia.net 

 
4997 odsłon   (brak ocen)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: Smoleńsk, katastrofa smoleńska, PiS, PiSowcy, PiSanki, PiSięta.
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
Malawanda, 2011.02.11 o 16:39
Tekst nie jest przeznaczony dla kobiet, dzieci ani PiSowców o słabych nerwach?.
Zajrzałam na złość sobie.
( nie jestem w żadnej partii), bo od 10.IV irytuje mnie owa łaknąca sławy dziewczynka. Jeśli uznała,że łatwiej się przebić kontrowersyjnym tekstem, to wybór środka.
Jeśli natomiast pisze, co naprawdę myśli, w przyszłości może zaistnieć jako działaczka partyjna. Zwłaszcza, że już uprawnia się oceniać i nakazywać.
Boję się takich zawziętych dziewczynek...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
Piotr Świtecki, 2011.02.11 o 16:44
Fakt, lekko przerażające dziewczę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
Paweł Tonderski, 2011.02.12 o 14:09
Czytałem teksty tej pani zamieszczane na portalu Prawica, ale po pewnym czasie stwierdziłem, że to dla mnie strata czasu, ta pani w każdym tekście podkreśla, że słucha Radia Maryi, ale jednocześnie chełpi się tym, że jest ateistką.

Jej poglądy są dla mnie niezrozumiałe w wielu przypadkach, powołuje się też często w swoich wpisach na to, że ma jakieś związki z NOP-em. To młoda osoba jeszcze nieukształtowana, dlatego trzeba jej wybaczyć, jest to na pewno osoba uczestnicząca w życiu politycznym Polski oraz przejmująca się losem Polski, moim zdaniem powodem jej wpisu na temat katastrofy smoleńskiej jest wielka niechęć do PiS-u oraz samych Kaczyńskich, niestety ta nienawiść i niechęć przysłania wielu Polakom wszystko, przestają pod wpływem tej niechęci myśleć racjonalnie, a niektórzy robią to z pobudek tylko i wyłącznie czysto ekonomicznych, tak jak, na przykład pan Hypki, który a priori poparł raport MAK-u, który od początku ludzie oddelegowani do tej komisji, założyli, że akurat ta katastrofa nie mogła wydarzyć się przy udziale osób trzecich (zamach) albo, że ta katastrofa nie mogła być spowodowana awarią samolotu.

Jak przy takich założeniach można stwierdzać z całą stanowczością, że ta katastrofa nie była zamachem albo awarią samolotu?

Tego stanowiska nie mogę pojąć w żadne sposób, natomiast samo poparcie dla PiS-u oraz uwielbienie dla Kaczyńskich albo osobista uraza, którą ma się do tych polityków powinna, moim zdaniem akurat w tym przypadku zejść na plan dalszy.


Bo tutaj nie chodzi o nasze poglądy ale o Polskę!

Taką samą sytuację (podobną) mieliśmy z Krzyżem, przecież większość ludzi protestujących pod Krzyżem pod Pałacem Namiestnikowskim nie miało nic wspólnego z żadną opcją polityczną z Polski, jednak i tak pod nich podczepili się polscy politycy i to w haniebny sposób wykorzystywali. I tutaj też nasza wiara oraz poglądy powinny zejść na plan dalszy, ponieważ Krzyż jest oznaką naszej Państwowości i suwerenności, zawsze w chwilach trudnych dla naszej Ojczyzny wszyscy Polacy jednoczyli się pod Krzyżem Świętym, wszyscy bez względu na wyznanie, pochodzenie czy status społeczny!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Moi drodzy.   
ratus, 2011.02.12 o 14:22
Ten tekst nie jest adresowany do polskich patriotów.
Małolata (skądinąd kontrowersyjna) trafnie obnaża myślenie niektórych pseudopartiotycznych środowisk.
To smutne i dla patriotów szanujących polską historię trudne do pojęcia, ale istnieją całkiem spore grupy postrzegające polskość jedynie w kontekście nieudanych powstań, przegranych bitew, zdradzenia przez sojuszników i ogólnoświatowego spisku mającego pogrążyć Polskę.

Dla takich ludzi katastrofa smoleńska nie może być zwykłym wypadkiem lotniczym, bo nie wpisuje się w spiskową teorię dziejów, a poza tym tak po ludzku szkoda byłoby tak świetnego pretekstu do ubolewania nad swoim (naszym) losem. Bo jakże to? Para prezydencka i dziesiątki wysokich urzędników miałoby ponieść śmierć ot tak, bez słodkiej martyrologii? Tak: bęc i już...? Bez powodu do rozdzierania szat i łzawej masturbacji? No, nie może być... Dlatego niektórzy potrzebują jak powietrza dopowiedzenia o spisku, ruskiej zdradzie, tajnej umowie Tuska z Putinem i niewidzialnych helikopterach krążących na miejscu katastrofy.

Do nich jest skierowany tekst małolaty.
Dla nas grzechy zaniedbań po stronie ruskiej i rządowej są zbyt widoczne, byśmy musieli pogrążać się w opowieściach z mchu i paproci. Każde fantazjowanie nt. katastrofy to szansa dla MAK, bo każde nasze kłamstwo równoważy ich kłamstwo.
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Moi drodzy. 
Paweł Tonderski, 2011.02.12 o 15:39
Tak wszystko się zgadza, jest tylko jedno, ale, od kiedy analizując przyczyny jakiejkolwiek katastrofy lotniczej jakakolwiek komisja oddelegowane do badania przyczyn katastrofy zakłada od początku, że akurat w tym przypadku nie mogło być zamachu albo zwykłej awarii samolotu, zwłaszcza wtedy, gdy katastrofie uległ samolot wojskowy przewożący jakąkolwiek delegację rządową z jakiekolwiek kraju na świecie.

Osobiście znam tylko jeden taki przypadek w historii lotnictwa wojskowego oraz pasażerskiego. Katastrofa lotnicza, w której maczały swoje palce służby specjalne z RPA, które spowodowały zamach na samolot rządowy z jakąś delegacją rządową z jakiegoś kraju afrykańskiego, na pokładzie którego leciała ich komunistyczna delegacja, po latach okazało się, że za tą katastrofą stały służby specjalne z RPA. W tamtej katastrofie tak samo postępowano jak w przypadku katastrofy smoleńskiej. Identycznie, samolot spadł w niewyjaśnionych okolicznościach, czarne skrzynki oraz szczątki samolotu nie oddano państwu zainteresowanemu, katastrofa wydarzyła się na terenie RPA.

Dlaczego nikt nie zbadał szczątek samolotu i nie zbadał szczątek ofiar na obecność różnych związków chemicznych, które pozostają przy wybuchu różnych ładunków wybuchowych i takich pytań oraz odpowiedzi, które nigdy nie padły w przypadku tej katastrofy jest więcej.

Jestem ciekaw, czy w sytuacji analogicznej inne Państwa zachowałyby się, tak jak nasi rządzący aktualnie w Polsce?

Przecież w innych krajach szczątki samolotu rządowego byłyby zebrane do najmniejszego szczegółu, wszystkie, a my do tej pory nie mamy czarnych skrzynek, nie mamy dostępu do kokpitu, który jakoby wyparował, szczątki samolotu są tak zniszczone, że już samo, to jest zastanawiające, proszę mi dać przykład podobnej katastrofy w historii lotnictwa, w której samolot kadłub samolotu uległ takiej dezintegracji albo jakieś podobne katastrofy lotnicze do tej, która wydarzyła się pod Smoleńskiem, w której zginęliby wszyscy pasażerowie, a ich ciała szczątki ich ciał byłyby w takim stanie? Tylko czternaście ciał ofiar spośród 96 nadawały się do bezpośredniego rozpoznania, bez badania genetycznego albo poprzez uzębienie czy znaki szczególnie. Moim zdaniem nie można w tym przypadku zakładać, a priori tego co założyła komisja MAK oraz nasz polski rząd.

Nie można z jednej skrajności popadać w drugą z tym zgoda, ma pan rację, że niektórzy popadają w zbytnią paranoję o tym, że to musiał być zamach i, że za tym zamachem stał na pewno tylko i wyłącznie rząd rosyjski, ale przecież do tej pory katastrofa gibraltarska nie została przecież wyjaśniona, tak jest również i w przypadku katastrofy smoleńskiej, stąd te przeróżne teorie i podejrzenia.

Dlatego nie trzeba aż tak się dziwić podejrzliwością Polaków w tej sprawie i nie trzeba się dziwić naszej polskiej nieufności skierowane wobec Rosjan, nic dobrego przecież na przestrzeni wieków od nich nas nie spotkało.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
janekk, 2011.02.12 o 18:30
Podzielam zdanie autorki z wyjątkiem stwierdzenia że jakoby Polacy nawołują do nienawiści wobec narodu rosyjskiego. W tym momencie rzeczywiści przegięła gdyż tylko naiwny może myśleć że naród rosyjski ma coś do powiedzenia w tych rozgrywkach (podobnie zresztą jak i nasz naród).
Używanie wobec autorki argumentów że jest ateistką i osobą młodą uważam za niepoważne.

Ja już dawno temu napisałem że katastrofą spoleńską oprócz upamiętniania tego tragicznego wydarzenia nie powinniśmy się nim zajmować. Jest to tylko efekt zapaści państwa polskiego, a szanse na jego wyjaśnienie zostały pogrzebane w chwili przekazania śledztwa obcemu państwu. Choć nie widzę szans na pełne wyjaśnienie tej katastrofy to widzę możliwość wyjaśnienia polskiego watku w tej sprawie ale dopiero w suwerennej Polsce.
Na razie Polska musi pogodzić się z tym że niewiele może i zająć się sprawami wewnętrznymi bo na arenie międzynarodowej możemy w prawdzie występować ale jako pionek w rękach innych.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
Paweł Tonderski, 2011.02.12 o 18:48
Czy oprócz tego felietonu miał pan przyjemność zapoznać się z innymi felietonami pani Natalii Julii Nowak?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
janekk, 2011.02.12 o 18:58
Paweł Tonderski,
Tak miałem, pisała czasem na bm, jak na swój wiek niegłupia dziewczyna
tylko że znów pytam sie co to ma do rzeczy?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
Paweł Tonderski, 2011.02.12 o 19:25
Być może nie jest głupia, ale na pewno pisze pod konkretne zamówienie i jest zwykłą koniunkturalistką.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
janekk, 2011.02.12 o 19:38
Paweł Tonderski,
Jeżeli już mamy wyrażać swoje podejrzenia to mnie bardziej Waść wydajesz się podejrzany ze swoją pryncypialnoscią w kwestii patriotyzmu
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
Paweł Tonderski, 2011.02.12 o 19:46
Wystarczy poczytać, co myślę albo po prostu wystarczy mnie poznać osobiście. ;)

Portal Prawica niestety jest opanowany prze endokomunistów, masonerię i żydostwo...Na tym portalu pisze bardzo mało wartościowych Polaków, wystarczy tylko tam wejść i poczytać ich wpisy ich myśli i ich przemyślenia dotyczące historii Polski, naszej tożsamości i naszej przyszłości.

Pani Nowak jako członkini NOP-u powinna sobie doskonale zdawać sprawę z tego, gdzie zamieszcza swoje wpisy, jej wpisy niczym się nie różnią ideologicznie od tego co można usłyszeć w TVN-e albo przeczytać na łamach Gówna Wyborczego.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
janekk, 2011.02.12 o 20:00
Paweł Tonderski,
Każdy ma prawo pisać gdzie ma ochotę jeżeli tylko mu tego nie zabronią.
Ja nie jestem regularnym czytelnikiem pani Nowak ale ten polecony przez Muftiego artykuł oceniłem generalnie pozytywnie i do oceny wystarczy mi sam artykuł bez dodatkowych informacji w rodzaju wieku, cech charakteru czy podejrzeń o działalność agenturalną.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
Paweł Tonderski, 2011.02.12 o 20:42
Proszę Pana, nie można zakładać a priori, że w przypadku katastrofy smoleńskiej nie było zamachu albo, że nie było awarii samolotu, ponieważ takich badań nie przeprowadzono do tej pory. Ktoś, kto chce być szanowanym blogerem musi na takie niuanse zwracam uwagę, żeby nie było takich zarzutów w jego stronę, na które ja sobie pozwoliłem, nie jestem ślepo wpatrzony w PiS, nie jestem zwolennikiem Kaczyńskich bezgranicznie im oddanym, nie dam się za nich pokroić, ale to nie znaczy, że mam swoim pisaniem popierać ohydne kłamstwa względem ich ...Polska jest tylko jedna, nawet ci Polacy tzw. lemingi są do odzyskania dla Polski to są również Polacy tak jak my, a ludzie ideowo ukształtowani, do takich zaliczam ludzi z NOP-u, z ONR-u, z MW, nie powinni dawać sobą manipulować politycznie, ponieważ dla nich powinna być najważniejsza Polska i wszyscy Polacy i tutaj naprawdę nie ma znaczenia nasz wiek, wykształcenie, pochodzenie społeczne, wiara jedyne co nas wszystkich powinno łączyć to Polska i tylko, to nam powinno w naszej działalności publicznej przyświecać, przecież ja nie twierdzę, że jestem nieomylny, jednak nie znoszę koniunkturalizmu, zaprzaństwa i hipokryzji...

Chwała dla Wielkiej Polski

p.s.

Na jakiej podstawie pani Nowak stwierdza, że ta katastrofa była zwykłym wypadkiem? Proszę o uzasadnienie tej tezy. Takiego dowodu nikt nie przeprowadził, nikt z uprawnionych do tego, nikt z ludzi reprezentujących władzę w Polsce oraz w Rosji. Nikt.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
janekk, 2011.02.12 o 22:03
Paweł Tonderski,
prosze napisać kto i w którym miejscu zakłada że "przypadku katastrofy smoleńskiej nie było zamachu albo, że nie było awarii samolotu"
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
Paweł Tonderski, 2011.02.12 o 22:06
Tak sugeruje pani Nowak w swoim wpisie, mam rozebrać wpis pani Nowak na elementy? Przecież to wynika z wpisu pani Nowak.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
janekk, 2011.02.12 o 22:09
Paweł Tonderski,
jeszcze raz proszę pokazać u mnie albo u pani Nowak gdzie to jest napisane
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
Paweł Tonderski, 2011.02.12 o 23:03
Po pierwsze pani Nowak powinna wiedzieć jako zwolenniczka NOP-u i innych organizacji narodowych, że Insurekcja Kościuszkowska była inspirowana przez polską masonerię, powinna wiedzieć również to, że sam Kościuszko był masonem, a potem zdradził Polskę. Już samo, to, panią Nowak kompromituje w moich oczach jako osobę związaną z polskim ruchem narodowym.

Poza tym pani Nowak w swoim wpisie często pisze o poległych, na przykład o poległych Polakach w wojnie obronnej 1939 roku, uważa również, używa w swoim wpisie często słowa polegli, a w przypadku ofiar katastrofy smoleńskiej używa słowa wypadek, ofiary wypadku, to pana zdaniem, co to jest?

Pani Nowak, po prostu wypisz wymaluj wpisuje się w onetowo-wyborczo-tefałenowską retorykę. Jeszcze na dodatek popiera starą śpiewkę endokomunistów polskich zwykłych zdrajców polskiego narodu i kolaborantów bolszewickich o tym, że naszymi przyjaciółmi byli kiedykolwiek Rosjanie, niestety nigdy w naszej historii Rosjanie nie byli naszymi przyjaciółmi, nigdy, oni mają więcej krwi Polaków na swoich rękach niż wszyscy razem wzięci nasi wszyscy wrogowie w tym Niemcy i żydzi, ktoś, kto powołuje się na myśl Dmowskiego, uzurpuje sobie tę myśl po takich wypocinach intelektualnych powinien schować się w mysią dziurę i już nigdy z niej nie powinien wydać najcichszego pisku. Sam Dmowski o Rosjanach pisał z pogardą Kacapy, a inny narodowiec Studnicki nazywał Rosjan zdziczałymi dzikusami z Mongolii, nie cytuję dosłownie, pisał również, że my Polacy w ostateczności powinniśmy dać się zgermanizować niż zrusyfikować, takiej myśli byli wszyscy przedwojenni narodowcy...Jednak mimo tego nikt z nich nigdy nie kolaborował w czasie II wojny z Niemcami! Nikt. Narodowcy polscy w przedwojennej Polsce popierali Białych Rosjan rodowitych Rosjan ich elity, ale nie bolszewików i "mongolskich" żydowskich Chazarów, a tak naprawdę tureckich. ;)))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
janekk, 2011.02.12 o 23:14
Paweł Tonderski,
Nie uzyskałem dowdów na na rzucane oskarżenia więc nie widzę sensu dalszej dyskusji
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
Paweł Tonderski, 2011.02.12 o 23:24
cytat:

"Poza tym pani Nowak w swoim wpisie często pisze o poległych, na przykład o poległych Polakach w wojnie obronnej 1939 roku, uważa również, używa w swoim wpisie często słowa polegli, a w przypadku ofiar katastrofy smoleńskiej używa słowa wypadek, ofiary wypadku, to pana zdaniem, co to jest?"

Pisząc o ofiarach wypadku pani Nowak w swoim wpisie insynuuje, że to nie był zamach ani awaria samolotu tylko zwykły wypadek, wskazują na to jej słowa, ofiary wypadku, zastosowane przez nią względem ofiar katastrofy smoleńskiej z dnia 10-04-2010 roku.

Czego pana jeszcze nie rozumie?

Czy pan zna znaczenie słów ofiary wypadku i, na przykład ofiary zamachu?!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
janekk, 2011.02.12 o 23:32
To chłopie ty nic nie rozumiesz i nie potrafisz logicznie myśleć. Dopóki się nie udowodni że to była katastrofa trzeba czy to sie podoba czy nie uważać to za wypadek. Sledztwo zostało sprzedane Rosji i teraz po ptokach. Reklamacje do tych co przeprowadzili handelek. Więc dziewczyna pisze tak jak pozwala stan faktyczny i jej w odrużnieniu od Ciebie nikt nic nie zarzuci.
Słowo "polegli" tez raczej poprawnie rozumie bo polec można w walce, a w katastrofie zginąć.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
Paweł Tonderski, 2011.02.12 o 23:56
W odróżnieniu od ciebie czytam ze zrozumieniem wpisy innych.

Pani Nowak pisze wyraźnie ofiary wypadku w swoim wpisie, skąd wie, że to był wypadek?

Ktoś, kto powołuje się na sprzyjanie NOP-i powinien wiedzieć kim był Kościuszko i co robił po upadku powstania kościuszkowskiego. ;) Zresztą jego obecność w Stanach w Ameryce już wskazywała na jego preferencje...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Korekta 
janekk, 2011.02.13 o 08:29
"Dopóki się nie udowodni że to była katastrofa trzeba czy to sie podoba czy nie uważać to za wypadek"
powinno być:
"Dopóki się nie udowodni że to nie był wypadek/katastrofa trzeba czy to się podoba czy nie uważać to za wypadek/katastrofę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Korekta 
teli, 2011.02.13 o 09:00
+www.youtube.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
Zenon Jaszczuk, 2011.02.12 o 20:56
Paweł Tonderski, janekk
Panowie. Słabe to zdjęcie w tekście artykułu, jednak mogę zakładac, że to żydóweczka. Na temat "katastrofy" napisano tony artykułów. Nie widzę powodów abyście sie kłócili o jakieś tam jedno z tysięcy zdanie Nowak. Ktoś pisze o jedności Żydów. Ja bym z tą jednością dyskutował. Dla przykładu nie kto inny tylko Żydzi sfinansowali II wś. Jak wiemy w armi niemiec było ponad sto pięćdziesiąt tysięcy Żydów. Żydów napadających na Polskę w 1939 roku. Wielu z nich dostało odznaczenia. Można zadac pytanie to ile ci Żydzi wymordowali Żydów w Polsce. O tym się nie mówi itd. A kto do gett zapisał, zaprowadził Żydów jak nie Żydzi rabini. A kto ich pakował do pociągów jak nie Żydzi. Z tą jednością nie jest tak różowo. A obecnie szukają mordercy morderców wśród Polaków. O ty sie wie i czyta. Ostatnio czytałem książkę pani Ewy Kurek "Poza granicą solidarności". Ona tam stwierdza jednoznacznie, że wśród Żydów jest coś takiego jak walka o życie tylko własne, a nie grupy. Może i to znamy, jak niemiec daje bron Żydowi, aby zastrzelil syna. Ten "strzela" tylko broń jest bez amunicji. Moim zdaniem o czym pisałem. Wszystko wskazuje na zamach. Nazywam to rozgrywki między Żydowskie o Polskę i politykę światową. Widze, że od początku wszystko wskazuje nie na śledztwo, tylko na zacieranie śladów. Myślę, że zgodzicie się z tym, że lepiej to śledztwo my byśmy przeprowadzili. To widać i tego ukryć się nie da. Następna sprawa, w/g mnie wcześniej zakulisowo przygotowana "miłość" Komorowski-Putin. Bo co obserwujemy, już w dniu "katastrofy" nic tylko bracia jakby syjamscy. Decyzje błyskawiczne przeprowadzone przez Komorowskiego w znanych punktach. Przygotowane nawet , wycofanie się Ameryki z Polski i oddanie jej sovietom. Czy to przypadki, napewno nie. Zmiana strategiczna polityki i wyeliminowanie przeszkody. To wszystko widać jak na dłoni. Zapewne wiecie i o tym, że Żydzi mają ,pewnie nie pisane prawo, a może. Jak gdzieś Żyd przeszkadza Żydom w ineresach to się go eliminuje. Przykład Sekuły który się trzy razy zastrzelił. Sprawa umożona błyskawicznie. Dzisiaj zgadzam się, że na temat "katastrofy" ględzi się Polakom non stop we wszystkich przekaziorach. Więcej sie mówi jak robi. Dzisiaj pieprzenie o śledztwie międzynarodowym, czy Amerykańskim to dziecinada. I co o tym fachowcy nie wiedzą. A pod przykrywką zajmowaniem się katastrofy, rząd spokojnie likwiduje resztki Polski itd,itd. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
Paweł Tonderski, 2011.02.12 o 21:11
Takie dyskusje panie Zenonie są potrzebne, mam jednak nadzieję, że pan Janek nie obrazi się na mnie za mój język. Ja po prostu znam panią Nowak, znam jej twórczość blogową od ponad trzech lat i wiem, co ta pani myśli i co sądzi o Polsce i naszej przyszłości, ale i przeszłości. Oczywiście, jeżeli to co pisze pani Nowak jest jej myślami i jej poglądami, tego niestety nie wiem. Nie znam tej pani osobiście, oceniam ją na podstawie jej wpisów, które firmuje od kilku lat swoim imieniem i nazwiskiem, chwała jej za to, że pisze pod swoim nazwiskiem, wielu z nas brakuje tej odwagi, jednak z poglądami tej pani się nie zgadzam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
Zenon Jaszczuk, 2011.02.12 o 21:12
Paweł Tonderski.
To można w kilku słowach "usłyszeć" kim ona jest ?. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
Paweł Tonderski, 2011.02.12 o 21:29
Myślę, że pani Nowak jest pod wpływem endokomunistów i tyle, natomiast jej czarne włosy nie mają nic wspólnego z jej pochodzeniem, ta pani w ogóle preferuje czarny kolor, taka moda w NOP-e, czarny kolor...

Dla mnie pani Nowak ma dziwne poglądy, nie chciałbym narzucać panu mojego zdania na temat pani Nowak, dlatego najlepiej poczytać jej wpisy na różne tematy na prawicy, a jest tego sporo...osobiście nie mam nic przeciwko patriotom Polakom ateistom, piszę poważnie, ale akurat ta pani ma poglądy, jakby wyjęte z pewnego szablonu onetowo-wyborczego...Chce być tylko kontrowersyjna i tyle...Pan Wielomski i pan Engelgard mają wielką wiedzę historyczną, oni mogą sobie pozwolić na tzw. publicystykę blogową i na bycie kontrowersyjnymi, ale pani Nowak? Pani Nowak to taka Jurandowa z niepoprawnych ;)))...Jurand opętany pisizmem a pani Nowak opętana endokomuną...No i ta miłość do bolszewi i Rosjan...Nie wiem skąd u endokomunistów ta miłość do narodu sowieckiego? No nie wiem...Ja nie mam nic do Rosjan, wiem że my Polacy byśmy szybko dogadali się z Rosjanami, jednak Rosjanie mają dziwną przywarę dzisiaj daje im rozkaz Putin albo Miedwiediew i przychodzą do Polski nas mordować, tego nie potrafię w ich psychice zrozumieć...Zresztą czy w Rosji rządzą Rosjanie albo, czy w Polsce rządzą Polacy?!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
Zenon Jaszczuk, 2011.02.12 o 21:38
Paweł Tonderski. Dziękuje. Nie nie bedę o niej czytał. Myslę, że są ciekawsze sprawy. Włosy włosami, chodzi mi o układ twarzy. Jednak jak pisałem, za małe zdjecie. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
Zenon Jaszczuk, 2011.02.12 o 21:42
Paweł Tonderski.
Przerzuciłem zdjęcie i powiększyłem. Daję na 99,9/9, że pani Nowak z nowego, starego nabytku pustynnego. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
Paweł Tonderski, 2011.02.12 o 21:52
Panie Zenonie pan, to jednak jest niezły. :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do miłośników katastrofy smoleńskiej 
Zenon Jaszczuk, 2011.02.12 o 21:57
Pawel Tonderski.
:-)))))))))))))))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
Kłamstwo powinno się zwalczać prawdą, a nie pałką policyjną.

login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Niemcy. „Za duże dla Europy, za małe dla [...]
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Niemcy. „Za duże dla Europy, za małe dla [...]
GPS → Piotr Świtecki
Re: Czy Polacy.eu.org to portal antysemicki?
Piotr Świtecki → Swiatowid
Re: Czy Polacy.eu.org to portal antysemicki?
Swiatowid → Piotr Świtecki
Re: Rosja: zacieśnianie kontroli nad niezależnymi [...]
Swiatowid → MatiRani
Re: Rosja: zacieśnianie kontroli nad niezależnymi [...]
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Kompleksy "Made in Poland"
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Piotr Świtecki → Marek Stefan Szmidt
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Piotr Świtecki → Marek Stefan Szmidt
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
Dedykacja
Piotr Świtecki
Re: Trzy dni w Polin
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
Re: Dziady
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
więcej…