Obecność
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Polska2014.06.15 23:50 06.16 00:21

Odpędzeni od Sejmu

 
 
Ruch Narodowy zwołał ad hoc demonstrację w związku z kompromitującymi rządzących nagraniami rozmów, jakie ma jutro opublikować "Wprost".
 
Demonstracja rozpoczęła się przy ogrodzeniu Parku Łazienkowskiego, vis-à-vis Kancelarii Premiera. Ze służącej za improwizowaną trybunę ławki przemawiają pp. Bosak i Winnicki. Uczestników około 200, może 300. Policji niewiele. Celne uwagi nt. mediów i rządzących nagradzane są brawami.

Przechodzimy na drugą stronę ulicy, bezpośrednio pod Kancelarię Prezesa Rady Ministrów. Chwila na skandowanie haseł, po czym w pochodzie zamykanym przez kilkunastu policjantów ruszamy pod Sejm.

Tam napotykamy zamknięty szlaban i policyjną blokadę. Krzysztof Bosak przez megafon zwraca uwagę na to, że teren sejmowy jest terenem publicznym, oraz że byli posłowie (pp. Bosak i Zawisza) mają prawo wejścia do gmachu, a porządku na tym obszarze powinna pilnować nie policja, a Straż Marszałkowska. Dochodzi do kuriozalnej sytuacji: policjanci zostają przez prowadzącego zgromadzenie wezwani do rozejścia się. Następnie demonstranci, wskazując na policję, skandują: "nielegalne zgromadzenie!"

Ponieważ zwarty szereg mundurowych nadal blokuje przejście, p. Winnicki poleca demonstrantom wzięcie się pod ręce i naparcie na kordon. Chwilę później dla formalności p. Bosak wzywa do zachowania prawa i nieprzepychania się z policją. Ale oczywiście dzieje się to, co ma się dziać, a zmagania chwilę później kończy rozpylona przez policję, żółtozielona chmura żelu pieprzowego.

Demonstranci wycofują się za szlaban. Kilka osób jest poszkodowanych, w tym dziewczyna (ma trudności z oddychaniem).

Kolejne przegrupowanie, wycofanie się na trawnik za parkingiem. Najmocniej poszkodowani szukają ulgi płucząc twarze mlekiem i wodą, chłodząc piekącą od żelu skórę zaimprowizowanymi wachlarzami. Parę osób pomaga, jak umie.

Tymczasem znowu przemówienia. Pan Sendecki zaprasza demonstrantów na wydzielony biało-czerwoną taśmą fragment trawnika, gdzie - jak się okazuje - jest zgłoszone legalne zgromadzenie. Policja ten obszar otacza, ale nie przekracza obrębu taśmy (próba jej sforsowania, podjęta przez jednego z funkcjonariuszy, wywołuje komentarz przemawiającego i salwę śmiechu zgromadzonych).

Kolejna demonstracja zostaje zapowiedziana na jutro (poniedziałek) na godzinę 20, pod Ministerstwem Spraw Wewnętrznych.

Na fotografii: pod Sejmem, chwilę po użyciu przez policję miotacza środka łzawiącego (kliknij zdjęcie, by powiększyć).

Video: narodowcy.net

 

 
6175 odsłon  średnio 5 (6 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: RN, Ruch Narodowy, ONR, Sejm, demonstracja, Winnicki, Zawisza, Bosak, Kancelaria Premiera, gaz pieprzowy, policja, taśmy.
Re: Odpędzeni od Sejmu 
Christophoros Scholastikos, 2014.06.16 o 08:57
Najfajniejsze jaki demonstrant z krzykaczką skonfundował policmajstrów krzycząc "durnie!" :).

To rozumiem, że kolega serio mocno wziął się za obalanie systemu i napierał w pierwszych rzędach z pozostałymi? Brawo :). Pytanie tylko gdzież byli nasi portalowi przemocowi obalacze systemu :).

Bardziej serio, to kuriozum forsować w kilkadziesiąt osób policyjną blokadę. Tak się rządu nie obali ale rozumiem, że to był odruch. Zresztą łatwo się pisze siedząc wygodnie z dala od emocji wydarzenia.

+www.youtube.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu 
Piotr Świtecki, 2014.06.16 o 09:14
To nie był odruch, tylko polecone przez p. Winnickiego zachowanie demonstrów :( Ale, z drugiej strony, wczoraj przyszli najaktywniejsi. Trochę wrażeń/adrenaliny/pieprzu im się z tytułu zaangażowania należało ;-)
Na wstawionym pod tekstem filmiku youtube widać:
1. Że pierwsi są ostatnimi ;)
2. Panów Winnickiego i Zawiszę tuż przed kordonem, zaraz po wycofaniu się spryskanych pieprzem szeregów. Szacun!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu 
Christophoros Scholastikos, 2014.06.16 o 09:24
Odruchem było wydanie takiego zawołania.. Chyba..
Niestety są dwa rodzaje przywódców. Jedni krzyczą "naprzód!!!", a drudzy krzyczą "za mną!"..
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu 
Piotr Świtecki, 2014.06.16 o 14:20
Tu widać, że poszli w pierwszym szeregu: +www.youtube.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu 
Christophoros Scholastikos, 2014.06.16 o 09:02
+narodowcy.net

W linku kilka cytatów. Niestety słusznie zauważyła pewna koleżanka, że jeśli ktoś kogoś nagrał, upublicznia wywołując gwałtowną reakcję to znaczy, że ma jakiś plan. Warto się zastanowić jaki zanim się zacznie być jego wykonawcą. Czyżby chciano przykryć Kwaśniewskich? Jakie służby to nagrały? Mam nadzieję, że dowiemy się z publikacji.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu 
Christophoros Scholastikos, 2014.06.16 o 11:14
+www.facebook.com
"Prezentujemy nagranie blokady i agresji policji wobec pokojowo zachowujących się uczestników."

Tak właśnie Ruch Narodowy próbuje walczyć informacyjnie. Szkoda. Żenada.

Jak pokojowo to serduszka i baloniki, a jak nie pokojowo to chociaż skutecznie. Nic w tym dziwnego nie ma, że policja użyła gazu gdy hordy manifestantów natarły. Bezkrytyczne komentarze pod linkowanym materiałem też budzą litość.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu 
Christophoros Scholastikos, 2014.06.16 o 11:18
Dla złagodzenia niesmaku ładnie napisana relacja na narodowcy.net +narodowcy.net

Z poszerzeniem kontekstu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu 
Piotr Świtecki, 2014.06.16 o 11:50
Ano, żenada, a nawet gorzej - już w pierwszym zdaniu łgarstwo ("pokojowo"? to ja poproszę o definicję tego pojęcia).
Z tymi matkami z dziećmi to nie przesadzajmy - one zostały z tyłu (jeśli któraś nie została, to natychmiast dziecko powinno być jej odebrane, bo nie umie zadbać o jego bezpieczeństwo).
Niestety po komentarzach na linkowanej stronie widać, że młodzież tę tfu tfu! narrację "kupuje" :((
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu   
Cichosza, 2014.06.16 o 22:57
No przecież że dzieci są! :/ Dzieci (oraz p. Zawisza, który jest dzieckiem duchowo) posyłają dzieci przeciw uzbrojonemu kordonowi pałkarzy.

Co ciekawe największe dziecko (chodzi oczywiście jedynie o wzrost) nie uczy się zbyt szybko i już od 58. sekundy nawołuje do ponownego włożenia palca do kontaktu. "Wracamy! Wracajcie! Łapiemy się pod ręce!" Co jeszcze ciekawsze tu okazuje się, że jak przychodzi tzw. Co do tzw. Czego, to on jednak nie jest Wolnością Wiodącą Lud Na Barykady.

Ech.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu 
Piotr Świtecki, 2014.06.16 o 23:12
Ależ właśnie jest! On ci! W pierwszym rzędzie! Z megafonem! A potem Miotając Się po Zwolnionej Nagle Przestrzeni! Na YouTube jest wszystko! :)
Pozxrawiam!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu   
Cichosza, 2014.06.16 o 23:15
No on jest. Ale Ludu nie ma...! :D LOL ROTFL Hłehłe :)

Pozdrawiam :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu 
Paweł Tonderski, 2014.06.16 o 23:41
Bo lud został w domach oglądał mistrzostwa świata, był na spacerach, na wyjazdach i grillował.

A tu Państwa już ni ma, a tzw. polskojęzyczne elity polityczne zmawiają się potajemnie w sprawie dodruku polskiej złotówki gdzieś w Niemczech, po to aby ta klika polityczna dalej nami rządziła, a na dodatek my wszyscy za to zapłacimy ze swoich własnych portfeli i nic to, przecież premier powiedział, że nic się nie stało. Polacy nie ma sensu odrywać się od popijania zimnego piwka i zajadania kiełbasek z grilla. I ch.j, d..a i kamieni kupa. :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu 
teli, 2014.06.16 o 23:46
przetrzymajcie pierwszy napór :-) ja już powoli kończę zaliczenia i wpadam z kurtuazyjną wizytą w czwartek
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu   
Cichosza, 2014.06.16 o 23:50
:) Kurcze. Skoro tak Panom potrzeba emocji, to może po prostu seriale brazylijskie?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu   
Cichosza, 2014.06.16 o 23:48
Z całym szacunkiem i wbrew pozorom - nie dążąc do konfliktu :)

Po 1.: Kto odpowiedzialny rzuca dzieci do przepychania się z uzbrojoną Policją? Albo to bardzo głupie, albo bardzo cyniczne. A Lud Z Barykady nie został w domach, tylko oberwał gazem i był na tyle rozumny, żeby drugi raz się na ten gaz - mimo namiętnych nawoływań - nie pchać.

Po 2.: Co do tych, którzy zostali w domach i być może oddawali się owocniejszym czynnościom niż grillowanie, mistrzostwa i robienie rozróby - moim zdaniem mają chłodniejsze głowy. Nie takie to proste i bezpieczne, rozwalać sobie państwo w trzy dni.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu 
Paweł Tonderski, 2014.06.16 o 23:54
Nie ma potrzeby nic rozwalać, ponieważ państwo polskie już jest dokumentnie rozwalone.

Tam wczoraj nie powinno być 100-200 osób i to tych zaangażowanych politycznie tylko tam powinny pojawić się wczoraj setki tysięcy Polaków, bo to dotyczy ich, ich własnej przyszłości i przyszłości ich dzieci...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu   
Cichosza, 2014.06.17 o 00:03
Ja nie uważam, że to jest tak uwarunkowane, jak Pan to przedstawia. To, że dotyczy to setek tysięcy Polaków, ich przyszłości i przyszłości ich dzieci, nie znaczy że powinni tam być. Uważam, że p. Winnicki posługuje się ludźmi, do tego w sposób bezmyślny i nieodpowiedzialny, i lepiej niż wczoraj i dzisiaj tego pokazać nie mógł. Zaognia, nakręca, emocjonuje, a po dzisiejszym prawdopodobnie będzie próbował zrobić z siebie męczennika. Dlaczego nie argumentami? Rzeczowym działaniem?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu 
Paweł Tonderski, 2014.06.17 o 00:09
Proszę pani większość tych ludzi, którzy tam wczoraj byli, mimo swojego młodego wieku są ideologicznie i politycznie dojrzali i wiedzą co czynią i o co walczą, zapewniam panią. To nie jest głupia bezmyślna młodzież, którą ktoś manipuluje i szafuje ich zdrowiem i życiem...

Co pani w takim razie proponuje w zamian tych pikiet i protestów? A gdzie w takim razie są ich dziadkowie i rodzice, pochowali się po piwnicach, nie wiedzą co czynią ich dzieci i wnukowie?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu   
Cichosza, 2014.06.17 o 00:40
:) Jak Pan może mnie zapewniać, i jak ja mam Panu wierzyć, skoro widzę na własne oczy szarżę dzieci na uzbrojony kordon Policji? Co w tym jest ideologicznie i politycznie dojrzałego? No błagam Pana! :)

Proponuję przez chwilę chociaż właśnie się zastanowić co zrobić w zamian. Poza tym dla mnie bynajmniej nie jest "trzeciorzędną" sprawą kto i dlaczego te nagrania robi, oraz dlaczego publikuje je akurat teraz.

Czy człowiek, który - trzymając się wersji p. Tuska wszak - potencjalnie może być w każdej chwili czymś szantażowany, powinien powyższe sprawdzać, to ja nie jestem przekonana. Póki co jestem ciekawa czy tzw. opozycja w ogóle nielogiczność choćby taką podejmie, czy też dalej będzie się ośmieszać ogłupiała i zaśliniona z niecierpliwości, bo jest okazja dorwania się wreszcie do stołka, marnując niezłą szansę - najmarniej - na przejęcie Tuskowego elektoratu. Na awanturę, jak wiadomo, czas jest dobry zawsze, więc póki co myślę, że nie od rzeczy byłoby poczekać i popatrzeć.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu 
Paweł Tonderski, 2014.06.17 o 01:17
Film nie oddaje prawdy o tym wydarzeniu, to nie był po pierwsze żaden atak, ale przepychanka i tyle, nie wpuszczono byłych posłów na teren polskiego Sejmu, nad tym proszę się zastanawiać, a nie nad atakiem, którego tak naprawdę nie było. Oczywiście mam na myśli próbę przełamania kordonu policyjnego przez tę nieliczną grupkę manifestantów...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu   
Cichosza, 2014.06.17 o 01:33
Pan teraz jak p. Tusk :) Nic nie było! :) Policjanta nawet kwiatkiem, bo inaczej to zamach na funkcjonariusza, na który funkcjonariusz ma "psi" obowiązek zareagować. Przedstawianie się w tej sytuacji w roli ofiary jest absurdalnym mydleniem oczu. Że nie wspomnę, że komuś naprawdę mogło się coś stać i absolutnie nie byłaby to wina Policji.

A to oni we dwóch tylko chcieli wejść? :) To zaiste film tego nie oddaje... ;) Ja przepraszam za dworowanie sobie z tego wszystkiego, ale dla mnie cała sytuacja jest naprawdę absurdalna. Policja uniemożliwiła wejście na teren polskiego Sejmu dwóm byłym posłom wyposażonym w sporą grupę demonstrantów, do tego krzyczących, że należy rozmontować rząd. Naprawdę to Pana dziwi? Mnie bardziej dziwi, że komukolwiek może się wydawać, że pozwoliliby im wejść, nawet gdyby przewodził im osobiście król Bolesław Chrobry.

Dobrej nocy :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu 
Paweł Tonderski, 2014.06.17 o 01:45
Polski Policjant jest od tego, aby służyć Polakom, a nie bandzie darmozjadów i zdrajców, którzy Polską Policję wysyłają na polski Naród i na Polską Młodzież.

Zamiast tu gardłować niech pani się przyłączy do protestu, bo już na to przyszła najwyższa pora, zamiast krytykować i podważać celowość tego typu protestów. Jeszcze raz się pytam, gdzie się pochowali ci, którzy jakoby walczą z systemem i układem w Polsce? Gdzie jesteście?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu   
Cichosza, 2014.06.17 o 02:09
Nie mogę się przyłączyć do czegoś, co uważam za pochopne i niebezpieczne, czym dowodzą osoby, które udowodniły, że są nieodpowiedzialne i nie mają żadnego planu działania. I zamierzam krytykować takie rzeczy, bo jest za co.

Rozumiem Pana zdenerwowanie i zniecierpliwienie, ale takimi metodami Ruch Narodowy sam się pogrążą i proszę mnie nie winić za to, że nie ma więcej chętnych żeby się do niego przyłączać. To nie jest wina mojej krytyki, tylko takich właśnie działań jak wczorajsze.

Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu 
Hindukusz-Milena, 2014.06.17 o 23:52
Cichosza,
"Mnie bardziej dziwi, że komukolwiek może się wydawać, że pozwoliliby im wejść, nawet gdyby przewodził im osobiście król Bolesław Chrobry".
Jak Bolesław Chrobry to nie, ale gdyby przewodził im osobiście król Salomon, to policja oczywiście powinna pozwolić ?

To przewrotne pytanie zrodziło się po przeczytaniu paru komentarzy Pani autorstwa.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu   
Cichosza, 2014.06.18 o 11:24
Dzień dobry.

Mam nadzieję, że nie puściliby ich nawet gdyby przewodził im sam Lord Wader.

Nie wnikam co w moich komentarzach skłoniło Panią do postawienia takiego pytania. Jak rozumiem, każdy tutaj musi zostać sprawdzony na okoliczność filosemityzmu? W pytaniu chodzi o to? Nie wiem, może mam paranoję :) Jeżeli chodzi o to, to spieszę przyznać, że wolę oceniać ludzi na podstawie ich przyzwoitości, charakteru i zdolności umysłu, niż na podstawie drzewa genealogicznego. Bardziej będę cenić porządnego człowieka, który jest Żydem, niż kanalię, która jest Polakiem. Wydaje mi się to oczywiste i kompletnie nie mam potrzeby zaglądania komukolwiek do papierów, skoro głowa i serce są dalece bardziej interesujące. Nigdy nie wynikało z moich doświadczeń i kontaktów z ludźmi, żeby przedstawiciel jakiejkolwiek narodowości był zbiorem stereotypowych cech narodowych. Nie udało mi się nawet nigdy spotkać statystycznego Polaka. Nie widzę sensu, ani dobra, w wygrzebywaniu ludziom żydowskich krewnych, jakby nawet wujek ze strony ciotki oznaczał jakieś skażenie radioaktywne. W klejeniu potwora Frankensteina z najgorszych uczynków niechlubnych przedstawicieli tego narodu, i straszeniu nim ludzi, nie widzę niczego dobrego tym bardziej. Widzę nawet wiele złego, bo to próba odarcia jednostki z tego, co jest jej przynależne naturalnie, po religijnemu nawet przez decyzję samego Boga - z wolnej woli.

Miłego dnia :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu 
Hindukusz-Milena, 2014.06.18 o 14:11
Cichosza,
Napisała Pani ..."wolę oceniać ludzi na podstawie ich przyzwoitości, charakteru i zdolności umysłu, niż na podstawie drzewa genealogicznego. Bardziej będę cenić porządnego człowieka, który jest Żydem, niż kanalię, która jest Polakiem. Wydaje mi się to oczywiste i kompletnie nie mam potrzeby zaglądania komukolwiek do papierów, skoro głowa i serce są dalece bardziej interesujące."
Zgadzam się z tym całkowicie, dlatego też w żadne papiery nikomu nie zaglądam a oceniam ludzi tu pisujących jedynie na podstawie treści ich komentarzy.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Odpędzeni od Sejmu   
Cichosza, 2014.06.18 o 14:59
"Oh Lord, please don't let me be misunderstood" zatem :)

Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Robert Winnicki pod Kancelarią Premiera (przemówienie) 
Piotr Świtecki, 2014.06.16 o 15:45
+www.youtube.com
Wierchuszka Ruchu Narodowego wierchuszką, ale z prawej strony w tle widać momentami osoby z Polacy.eu.org! ;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Robert Winnicki pod Kancelarią Premiera (przemówienie) 
Krzysztof J. Wojtas, 2014.06.16 o 20:30
A ja popieram ten "wp...l" jaki tzw. narodowcom zaaplikowała policja.
Powinni jeszcze bardziej zdecydowanie, aby nie mogli jakiś czas siedzieć.

Przecież rozmowa Belki i Sienkiewicza dotyczyła tego, za co został zamordowany Kennedy. Jeśli tego nie rozumiecie - to jak chcecie przeciwstawiać się banksterom?
Zżymam się, aby nie użyć słów bardziej dosadnych.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Robert Winnicki pod Kancelarią Premiera (przemówienie) 
Paweł Tonderski, 2014.06.16 o 21:45
Tym bardziej, że Belka jest sam banksterem, żydem i masonem należącym do Grupy Bilderberga.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Robert Winnicki pod Kancelarią Premiera (przemówienie) 
Paweł Tonderski, 2014.06.16 o 23:49
Okazuje się, że Sienkiewicz i Belka prowadzili prywatną rozmowę na temat dodruku polskiej waluty, tak aby uratować rząd Tuska, a robili to poza sejmem i w ukryciu, tak jak to czyni masoneria albo mafia, przeciwko które JFK wystąpił i wydał jej wojnę i za to go zamordowali, jednak nasz portalowy myśliciel, jak zwykle uważa inaczej.

On wie swoje, prawie tak samo jak premier Tusek, jego zadaniem to był nielegalny podsłuch, próba destabilizacji państwa (Zamach stanu!), to była prywatna rozmowa dwóch "polskich" polityków z "naszej" elity politycznej... Belka to prywatna osoba, tak jak i minister Sienkiewicz, który miał rozprawić się z kibicami bandytami, a w rozmowie z Belką używa słów kojarzących się z patologią społeczną.

Gdy ktoś zajmuje stanowisko ministra Spraw Wewnętrznych, a z drugiej strony jest się prezesem NBP, to już się nie jest nigdy prywatną osobą, a już na pewno nie jest się nią, gdy służy się polskiemu narodowi, a nie jakimś ukrytym interesom biznesowym i politycznym układom.

To jest właśnie "nasza" polskojęzyczna "elyta" polityczna, taka sama jak za komuny, te same typki i ten sam styl i jarmarczny bolszewicki język, zresztą ich zdaniem Państwo Polskie już nie istnieje.

Banda pruska pokłóciła się z bandą sowiecką sprawujące wespół obecnie władzę nad Polską, efektem tej knajackiej kłótni są te jakoby nielegalne podsłuchy i przecieki, które mają doprowadzić do zamachu stanu. :) Tusk coś o zamachach stanu wie, przecież jeden już przeprowadził, ale legalny...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Robert Winnicki pod Kancelarią Premiera (przemówienie) 
Christophoros Scholastikos, 2014.06.17 o 13:35
Wieruchuszka portalu :).
Grzech się nie wybrać na obalanie Tuska we Wrocławiu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Robert Winnicki pod Kancelarią Premiera (przemówienie) 
Piotr Świtecki, 2014.06.17 o 16:07
Wieruchuszka portalu :)

"Mistrzowie drugiego planu" (c) Cichosza :-)

Grzech się nie wybrać na obalanie Tuska we Wrocławiu.

Miłego obalania. Można poszaleć, w końcu wakacje ;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
Kłamstwo powinno się zwalczać prawdą, a nie pałką policyjną.

login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Niemcy. „Za duże dla Europy, za małe dla [...]
Piotr Świtecki → GPS
Re: Rosja: zacieśnianie kontroli nad niezależnymi [...]
MatiRani → Swiatowid
Re: Niemcy. „Za duże dla Europy, za małe dla [...]
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Niemcy. „Za duże dla Europy, za małe dla [...]
GPS → Piotr Świtecki
Re: Czy Polacy.eu.org to portal antysemicki?
Piotr Świtecki → Swiatowid
Re: Czy Polacy.eu.org to portal antysemicki?
Swiatowid → Piotr Świtecki
Re: Rosja: zacieśnianie kontroli nad niezależnymi [...]
Swiatowid → MatiRani
Re: Rosja: zacieśnianie kontroli nad niezależnymi [...]
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Kompleksy "Made in Poland"
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Piotr Świtecki → Marek Stefan Szmidt
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Piotr Świtecki → Marek Stefan Szmidt
Re: Ruskie onuce czerwonej zarazy
Marek Stefan Szmidt → Piotr Świtecki
Dedykacja
Piotr Świtecki
więcej…